4251
Sök

Dimmljuse

584 Inlägg
22 december 2007
Trådstartare
#1
Är det likadana glödlampor till hel/halvljus som det är till dimmljuset?


3 059 Inlägg
22 december 2007
#2
Beror ju på vad det är för bil o modell med mera med mera. Vad det är för ljuse osv.


Volvoskadad
6 017 Inlägg
22 december 2007
#3
dimmljus brukar ha h3, kombinerade hel och halvljus har h4
Senast redigerat av Volvo__Mannen (22 december 2007)

Jonas

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
22 december 2007
#4
om det är på 9-3an så har du h4 i halv/hel och H1 i dimljuset smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

10 287 Inlägg
22 december 2007
#5
§3 När du postar (gäller forumet)
• Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om och följ rubrikanvisningarna som hittas i en klistrad tråd i varje forum. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna kommer att låsas eller raderas utan förvarning.
• Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum.
• Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

Bättre rubrik tack.

Tråd låst. Usel rubrik.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök