Glapp i elsystemet någonstans.
Två frågor:
Är det en sida eller båda fram som blinkar?
Sitter den en säkring per sida eller en enda säkring till båda lyktorna?
(Nästa steg kan vara att byta ljusvred men svara på frågorna först så kan jag/vi ringa in problemet lite bättre)
/Göran
VectraGTS skrev:
japp det fanns garanti,men dom har bytat lampor,nya strolkastare och nya givare men problemet är kvar.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI