3365
Sök

Tänkvärda ord... Har tänkt mycket nu.

1 997 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
Har suttit och funderat en bra stund på olika saker, bra, tänkvärda ord eller vad man ska säga?

Några har jag hittat på internet, några har jag hört folk säga, men som sagt dom mesta har jag själv "knåpat" ihop.

Ni kommer fatta när jag skriver...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De flesta människor känner inte. De tror att de känner. De tror inte. De tror att de tror...

Det finns de som aldrig skulle ha blivit förälskade om de aldrig hade hört talas om kärlek...

Det är bättre att vara hatad för den man är än att vara älskad för något man inte är...

Det är en märklig tillfällighet att ordet ärlighet utgör en väsentlig del av ordet härlighet...

Ingen har större kärlek än den som dör för sina vänner...

Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg...

En väns rätta plats är vid ens sida när man har fel. Vem som helst kan stå vid ens sida när man har rätt...

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Konsten är inte att tala om vad det blir för väder. Konsten är att ha ett paraply när det regnar.

Krig löser inga problem och alltså fortsätter de.

Det är inte det att jag är rädd för att dö. Jag vill bara inte vara med när det händer.

Det finns människor som kan prata.
Det finns människor som tror på det mesta dem hör.
När dessa människor möts vinner bara en person.

Och sist men inte minst... Varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla.

Säg gärna nånting nu, för dehär har ja fundera på läänge! smile

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 december 2007
Mycket tänkvärda ord!

Sky´s the limit...

874 Inlägg
23 december 2007
smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Maizer
23 december 2007
Det räcker med att skriva något som kan verka tänkvärt och filosofiskt på denna sidan för att folk ska tro att de precis har läst någon slags uppenbarelse.

Fotograf
1 319 Inlägg
23 december 2007
Varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla. cool är det så illa tycker jag synd om dom som åker där det är rödlysen:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

1 997 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
Maizer skrev:
Det räcker med att skriva något som kan verka tänkvärt och filosofiskt på denna sidan för att folk ska tro att de precis har läst någon slags uppenbarelse.

Så...
Vad vill du säga ned ditt inlägg egentligen?

Det var inte menat som en uppenbarelse, "tänkvärda ord" och det är precis vad det är, eller? smile

1 997 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
fredda_king skrev:
Varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla. cool är det så illa tycker jag synd om dom som åker där det är rödlysen:)

Jag tänkte mest i kurvor och så, haha. Men man kan ju rulla till man står still? roll

1 997 Inlägg
23 december 2007
Trådstartare
brillmongo skrev:
smile

Va vill du säga me de då? Haha. "smile"
big_smile

Sök