3358
Sök

Julklappar

Tidsoptimist
184 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
Vilka fick det dom ville?

Jag iaf, plus en massa jag inte önskat men blev skitglad för

Jag försöker iaf...

757 Inlägg
25 december 2007
jag fick massa softa klappar. önskade mig ingenting och fick verktyg, en ny morgonrock och ett nytt kök big_smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 december 2007
Jag fick ett spel (datorspel såklart) av farsan och en kudde av morsan, en helt vanlig, vit kudde.

Generösa föräldrar man har.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Tidsoptimist
184 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
Ett nytt kök?? Fan det går ju loss på 30-40 papp. (snickare) Fan va grymt!

Jag försöker iaf...

945 Inlägg
25 december 2007
Kläder,parfym,öl,snus,pengar,mat,sprit. Ja jag är nöjd.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 december 2007
jag önkade mig pengar och pengar fick jag så jag är nöjd... visst, kanske lite tråkigt att önska sig pengar men skitsamma jag gillar endå inte julen riktigt, vet inte varför men jag blir lite deppig av nån anledning smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Tidsoptimist
184 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
Deppig på julen fan det funkar ju inte!

Jag försöker iaf...

*BECE**
334 Inlägg
25 december 2007
_Glenne_ skrev:
jag önkade mig pengar och pengar fick jag så jag är nöjd... visst, kanske lite tråkigt att önska sig pengar men skitsamma jag gillar endå inte julen riktigt, vet inte varför men jag blir lite deppig av nån anledning smile

Blir med deppig och får onda vibbar av julen! Vet inte varför heller, men du är inte ensam:P

470 Inlägg
25 december 2007
samma här ! Vart en riktigt jobbigt dag för mej usch....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Körv
3 535 Inlägg
25 december 2007
_Glenne_ skrev:

+1

Truckdriving Man

Tidsoptimist
184 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
hampa87 och _Glenne_, tungt om ni blir depp då. Men lite mys är det när Kalle och hans polare dyker upp på julen?

Jag försöker iaf...

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 december 2007
Hahaha rätt många som ogillar julen lika mycket som mig, fan man blir ju bara påmind om hur jäkla utstött man är big_smile

När man var liten kunde man ju åtminstonde roa sig med att bygga snögubbar eller någe men nu e man för gammal för det och även om man inte var det så är här ingen snö.

Man får väl ut på gården och snickra ihop en lergubbe istället.....

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök