4220
Sök

Tips på utförsäljning.

1 634 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
#1
Detta hamnar säkert på gränsen för vad som tillåts, men jag chansar då jag anser att det vore mycket tråkigt om någon lägger sina sura slantar på något och åtminstonde inte hade tittat hit.

Netonnet säljer iaf ut en massa MTX-slutsteg och högtalare upp till halva priset nu, även Boston acoustics, men de känner jag ej till, samt lite annat.

Ta en titt om ni skall köpa prylar för "småslantar" eller "storslantar" wink och samtidigt slippa oseriösa produkter.

Finns under Bilstereo och lagerrensning.

Iom att moderatorer säketr förstår att jag ej har något med nettonet att göra, och är dessutom sponsrad av annat bilstereoföretag så ses detta förhoppningsvis som ren välvilja.

God Jul alla!

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

1 585 Inlägg
25 december 2007
#2
Är nog rätt många som har utförsäljning just nu. Eftersom det är mellandagsrea. dbakuten har också mycket rea.

huh?
10 427 Inlägg
514 Inlägg
25 december 2007
#4
Synd man handlat massa stereo redan då smile Boston ska vara bra grejer!

old volkswagens never die they just get lower


Sök