Vet att det va dina prylar jag såg första gången där att det va "en månads väntetid" på nån del o då höll ja på å sätta i halsen. Jag e nog ute lite sent kanke tänkte jag.
Vet att det va dina prylar jag såg första gången där att det va "en månads väntetid" på nån del o då höll ja på å sätta i halsen. Jag e nog ute lite sent kanke tänkte jag.
Blir nog jävligt najs din me tror jag!!
Tackar för det!
och du.. .. PPF äger!! ;P
okok, de va lite mer än ja gav, tror ja betalat 3800kr kanske, men då inga skärmar. hehe jaså . jo kanske de va, mins inte snackar me så många. tror de beror på vart man beställer dom ifrån kanske.
så nu är det kittat i motorrummet o hatthyllan ska me till jobbet så jag kan slipa o lacka den precis om dörrsidorna.
Började kika lite mer på rosten me. Det skulle jag inte gjort Under en hel hög med spackel på höger baksärm så hitta jag en skarv. Dom har alltså bytt HALVA bakskärmen istället för det vanliga. O inte va det vidare snyggt gjort heller. den delen som är iskaravad ligger nån millimeter för högt så alla linjer e förskutna. så nu blir det till o skaffa en ny bakskärm också. Det kunde jag vart utan men men vad gör man inte.
så nu är det kittat i motorrummet o hatthyllan ska me till jobbet så jag kan slipa o lacka den precis om dörrsidorna.
Började kika lite mer på rosten me. Det skulle jag inte gjort Under en hel hög med spackel på höger baksärm så hitta jag en skarv. Dom har alltså bytt HALVA bakskärmen istället för det vanliga. O inte va det vidare snyggt gjort heller. den delen som är iskaravad ligger nån millimeter för högt så alla linjer e förskutna. så nu blir det till o skaffa en ny bakskärm också. Det kunde jag vart utan men men vad gör man inte.
Tråkigt att det de innan inte gjort iordning ordentligt, men bara att fixa till nudå.. Trevligt med folk från lackering branchen! tror detta kommer bli grymt bra mvh Kim
Ursäkta mobilbilden men nu sitter bilen i dragrikten i alla fall bägge stötdämpartornen satt för långt in bland annat men nu e det ordnat. Frontplåten är ditsvetsad me. Har inge bild på det tyvärr men det börjar arta sig nu.
Sådär, NU har jag fått hem bilen igen så här e några bilder på plåtbytet som är gjort numera. Lägger upp en bild på min färdigbygda hatthylla me, lite skeptiskt till den men det får väl skunka in så får vi se om den får va kvar.
Jag får tacka för kommentarerna ja jag grymt nöjd med plåtjobbet. Vet om att han e noggran och tycker det är kul, därför han får göra det. Får passa på och tacka crille för det fina jobbet han gjort med!!!