den stereo du skall ha är en cd som är av bra byggkvallité då kanden låta braoch du skall ha lågnivå med bra krut på mitt val hade varit en av eclipse, spelarna. det är lättare att rekomendera än att kränka ner. vad beträffande hur jobbigt det är är vad där sitter idag? iso kontakt eller lösa trådar? och hur mycke kan du?
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)