27 december 2007
Trådstartare
Tjena, har en fråga, på julafton dog plötsligt hela mitt kombi instrument samt hela instrumentbelysningen , allt annat fungerar som det ska, någon som har nån aning om vad det kan bero på, har kollat säkrningar och kontakter som kommes åt utan att riva bilen ( är i fjällen) , tacksam för svar . det är en A6 2.7 biturbo -01
mvh jocke