Tjena! Skulle behöva lite hjälp. Min Saab har inte dimmljus orginal, men jag tänkte eftermontera sådana. Nu till frågan. I instrumentpanelen sitter en skyddskoppa i stället för knappen för främre dimmljusen. Och bakom frontspoilen sitter ett X antal kontakter. Är något av dessa till dimmljusen. I min verkstadshandbok står det inget om dom främre dimmljusen, men enligt elschemat så finns extraljus inritat. Är även det något som redan är framdraget?
Sklle va mycket tacksam för hjälp.
Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer
tjenare! tror med 99% säkerhet att det skall vara färdigdraget! är du intresserad så har jag nog 2 st orginal dimljus liggandes hemma.. dom kan du få för en billig peng!!