28 december 2007
Trådstartare
Tjenare har ett rockford power T4004 som poppar bra som fan om man gainar steget rättså mycket, men har man det så blir det en hel del störningar på lägre volymer (brusande) gainar man ner det på ca 50% så är det inga störningar kvar men det går ju fan att spela högre med stereon i A6an då.
Är det bara att köpa sig ett t8004 eller vad ska man göra ?
Det är jordat i bältes fästena, och jag har hyffsade lågnivåkablar billiga men tydligen helt okej enligt ett flertal här på garaget.
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal