29 december 2007
Trådstartare
Tänkte ta o montera in min CD-MP3 spelare i min volvo 245a nu ikväll men så när jag ska kika på det får jag inte lös orginalstereon/radion. Hur i h-vete får man bort den? :S orkar inte hålla på att vålda för det borde finnas en naturlig lösning tycker jag, hittar inga spärrar eller skruvar syliga så:rolleyes:
Feeling free to do my own thing