N0obee skrev:
Ja... Vad skall man svara på detta tro?
Anser att jag är grymm förare, Haft körkört sen 2001-09, Blev av med det 03-01. 230 km/h på 50 strecka. Fick ta om allt, Sen har jag haft oturen att krocka 11 Grr. Men bara varit vållande 1 av dessa. O i detta fall handlade det om en omlackering av en kofångare.
påpekar att jag kör 6000 mil/år.
Skulle säga att jag är 75 % iaf

skulle säga att du är minus 200.. speciellt i hjärnan.. Hur jävla blåst få man bli ?
skulle jag se dig i närheten av den hastigheten på 50 vägen utanför mitt radhus skulle du önska att polisen tog.
vad gör du då det flera 100 meter framför dig kliver ut en unge i vägen ? Jävla idiot !
Nog om det kötthuvudet.
-----------------
är ju lite en deffenitionsfråga med.
är han som inte lärt sig blinka, inte lärt sig högeregel,filbyte,döda vinkeln mm fast kan blåsa på
200 knyck på liten väg en bra förare ?
Eller den som faktiskt kan visa tecken,vet hur man beter sig i rusningstrafik mm bättre
Jag skulle väl säga att jag kör okej när det gäller båda fallen där, hyfsat bra koll på bilen & tollerant i trafiken, hittar blinkers,backspeglar & kan högeregeln.
Kan överlag säga att % sett så tror jag att göteborgare är dom sämsta i trafiken på alla sätt. dåliga på blinker. alla tänker JAG ska först i rusningstrafiken & sätter dit större proppar.
eller tex ligger i ytterfilen i 55 knyck på 70 vägen mm . ser flera köttskallar varje dag här.
och misstag gör vi ALLA. men här är det mycket folk som enkelt sagt inte borde få köra bil.
Men kanske 60-70 någonstans.