ja förhoppningsvis kommer väl a-kassan igång direkt. men så fort ja får svetsen inkopplad så har ja fullt upp. men har ju ändå en hel del att fixa med men i morgon ska vi se på faan
Oj vad du står i ! Verkar som lusten kommer tillbaka mer o mer nu, skönt o se Fortsätt som du gör fast Mer o värre O som jag sagt tidigare är det väldigt kul o se dina projekt för du är så grymt noga med ALLT !!
ja lusten är på topp, nu vill ja bara blir klar med under arbetet så den kan åka till lack, men är mycket kvar innan det är dax för de, och ja lovar att försöka uppdatera dagligen nu mera, men som ni förstår så är det mycket rost hål och sånt för mej att laga, så ös gärna på med peppande komentarer som ni gjorde när ja byggde sunshine, för detta är faktist lika omfattande
ja har en sak och säga och det är faan va skoj det är att vara i garaget igen känns underbart. i morgon blir det att beställa en ny skrämkant iaf:D
men har hunnit med lite nu på kvällen också
hissade upp bilen så man kan få en lagom arbetshöjd och även kan fixa med annat kastade även dit golf 2 grillen men den passar inget vidare, får se om den byggs om eller om det blir en annan
tog bort den sista driv axeln nu också och brosmarna ska bytas ut senare först karossen sen blir det att fixa till väghållningen och bromsarna efter lack
har spaklat ena dörren lite grann.
har ser ni skillnaden på vad det där fina ordet nu va igen "dörrlåsningen" vad tycks ?
Med 118 sidor bakom mig, tillägnar jag mitt första inlägg till dig! Underbar tråd fylld med volvokärlek! Helt underbar s70, och mycket fint arbete du lagt ner! Ska även bli kul att se vad du kan hitta på med golfen. Fortsätt med dina monsterbyggen! Jag måste också säga att det är beundransvärt av dig att ta dig tid att svara på nästan varenda inlägg som skrivs. Det gör att läsarna kommer tillbaka.
det glädjer mej att du orkat kolla egenom alla sidorna:D och ja tackar så mycket för den trevliga kommentaren och det är kul att du vill följa mej och mina projekt,
en order med : *klarglas bakljus *angeleyes klarklas strålkastare *grill *kromade innerhantag *klarglasfram blinkers
är nu lagd och på väg hem från tyskland, offrade mina "spar" pengar och ger detta i julklapp till mej det ända som ska beställas nu utvändigt förutom audi a4 handtag är sidokjolar och en bakspojler. innan det kan bli lack alltså.