Nu får man bara hoppas att man får se den IRL oxå, låter som om de blir en resa på söndagen för mig och den jag skall åka med.
Man får hoppas att min kamera fungerar bara så man kan ta massa fina kort på ALLA fina bilar som finns på Elmia i år
Sedan skall de bli skoj att få skaka din hand när vi träffas isf
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
tjena ser bra ut detta här kan inte bärga mig att få se slut resultatet på elmia har du kvar teckningen ja gjorde till dig hade varit kul att se den om de inte är omöjligt på på elmia tack på för hand
Du ger dig verkligen inte i första taget alltså Starkt jobbat med skärmen, det såg ju inte alltför roligt ut med klarlacken osv på föregående sida men du löste de galant tack vare din envishet!
oj ja måste nog börja med och tacka för alla kommentarer och tacka min vän lotta som hjälpt till i garaget idag
stRaend: tack så mycket
200sx_GT-R : tackar klart du ska ner och kolla bilar
jon_emilsson : tjenare jajjemen den har ja kvar och ja ska försöka få med mej den ner
Vivendi : klart ja är otolig ska de bli bra så ska det ja på elmia kommer det bli kanon
Kicka : tack men detta är väl inget att skryta om ?
_Fredrik : klart man ska envis ingen ide att ge sej i första taget ner elmia närmar sej och man har bra färg
bad-reaper : tack kalle
krutmats : skam den som ger sej brukar det väl heta? du vet mats att ja är envis som faan och blir ja inte nöjd så är det bara att göra om och se glad ut
Mr Pipen : tackar ja hur ska man förklara detta, ja mattade först ner skärmen med 1000p våtslip abralon och sedan har ja dimmat ut bas färg över skärmen tills ja ser att det ligger ett jämnt lager och tills ja är nöjd, sedan har ja lagt på 3 lager klarlack på detta och väntat 15-20 min mellan varje lager det är mycket övning men nu börjar det lika något iaf
Sundh_ :heldagar detta va ju bara en halv men det va skit kul att ha med dej igen men i morgon satsar vi på att ha henne klar yes
framskärmen är monterad igen och ja är riktigt nöjd över resultatet, ja brukar alltid få rinningar vad ja än gör men detta lyckades ja på och ja tror ja har kommit på hemligheten
här sitter ja och jobbar lite med ena dörrspegeln till dom sista dörrsidorna
hade ju min hjälp lotta (sundh_) som hjälpte till idag tack lotta för hjälpen det va skit kul:D
här ligger lite skinn på tork till i morgon då ska det kläs dörrsidor
har fått ett litet paket också inför elmia en sunshine mugg
en av mina fina pennor
mina beställda visit kort som ja kommer kunna dela ut på elmia och även i fortsättningen till mina "kunder"
och vad sägs om mitt skrivblock kanon som man kan rita ideer på