Sundh_ : ibland måste ja ju vara snäll men din text är ju inte så trevlig;)
Mackan82 :tackar visst är drömmen att kunna öppna ett eget företag någongång men ja håller dej på hobby nivå tills vidare, men det kan ju få se lite proffsigt ut tills vidare
Vivendi : ja visst kom grejerna jätte fort men ska ju inte slita igäl sej och ja har lärt mej att man ska ha bekväm arbetsställning inrednings bilder kommer snart lite längre ner puss!
Djem : du menar om 12 dagar ?
CarbonLoader : hon hade ingen annan att ha på sej i garaget sa hon men ja vet inte om ja ska tro på den
Derbi: nja det vet ja inte om ja är men ja försöker så gott ja kan och ja vet vad ja vill och hur ja vill ha det det ska bli kul att få babbla lite med dej också
Robban_89
Sundh_ : det tror ja bara du skyller på
här sitter ja och jobbar på ena dörrspegeln det är inte bara tjejer som kan ha hårfön den funkar även kanon i garaget
där står en och väntar på att bli ihop monterad
där är ena dörrsidan på plats utan väck och massa skit som har släppt
och även andra sidan skönt nu är det bara massa små saker kvar att fixa till
hade även premiär tur i sunshine idag tog en liten snabbis bara
hade hjälp av sundh_ idag också .D tack lotta för hjälpen kolla va glad hon är
åå va mycket fina bilder , Kan bero på att jag tagit alla förutom den på mig . Men den är ju fin bara för att det är på migg. Tack själv för att du vågar släppa on mig i garaget. Är glad över att du litar på mig
Sundh_ :det är klart ja vågar lita på dej, ja vet att du kan bara du tar det lungt och försiktigt och ja tyckte det va skit kul lotta
_Fredrik : tack så mycket det står stilla med golfen och lär nog göra ett tag pga dålig ekonomi men ja hoppas det löser sej snart så ja kan få ihop den, men ja planerar att stoppa i motorn efter elmia och lacka lådan
Jättefina bilder! FAN vad jag blir sugen på att se inredningen, vi måste se till att plåta bilen invändigt rätt snart efter Elmia!!!
Och vilka fina bilder på er också, det är ju kul med sällskap i garaget så det faktiskt syns att man gör något, inte bara "tomma" bilder på vad som gjorts utan lite actionbilder också!
kul ska bli kul om du hinner och kommer ihåg den då annars är de lungt mycket fint jobb du gör fortsätt så nu så vi alla inte blir lessna när vi kommer till elmia och de inte står något solsken där
Vivendi :själv klart ellen beställ massa sol så kommer sunshine och ja direkt det är alltid kul med sällskap i garaget, man får mer gjort då men ja insåg att ja måste klippa mej också så på tis ska ja försöka bli av med lite hår
stRaend :tackar klart du kan få en rundtur det kan ja lova är och nu
jon_emilsson : ja lovar att hon kommer vara där vore sej hela värden går i mot mej eller inte
har plockat i sär högtalar galren fram så ja kan lacka dom silver som alla andra högtalar galler
framspojlern är på plats och även höger ögonlock som ja va tvungen att ta brt när ja lackade framskären
högtalarna är på plats
och även denna
se där då va några grejer klara på att göra klart listan skönt
en sak som jag stör mig på med sunshine, är helt klart ratten... den är döful.. orginal ratten är snyggare, prova att klä om den eller nåt, för den du har nu är verkligen hemsk
Alltså denna bil så är otroligt fin! Jag får lov att säga grattis till platsen på Elmia! Är säker på att du kommer få mycket bra respons på ditt bygge där!
Grattis ännu en gång och hoppas att du fortsätter med projekt tåden för Sunshine efter Elmia, vi vill ju så klart se ännu mer .
tack så mycket Retepoj och ja lovar att projekt tråden kommer att fortsätta med uppdateringar över sunshine och alla andra bilar ja ska fixa till ja har ett gäng bilar efter elmia som vill ha lite till fixat och självklart ställer man upp
tack så mycket Retepoj och ja lovar att projekt tråden kommer att fortsätta med uppdateringar över sunshine och alla andra bilar ja ska fixa till ja har ett gäng bilar efter elmia som vill ha lite till fixat och självklart ställer man upp
stRaend: yes även lite delar till din pärla ska kläs
Ownage : tack så mycket
Marroe : tyvärr hittade ja ingen vid det tillfället är ja köpte ratt, och ja har inte haft ekonomi eller tid att skicka i väg ratten för omklädning än men det kommer