vaughn: kul att köra linus det ska bli spännande att genomföra ditt projekt
NALLENS :tack så mycket NALLEN men du lägger ju ner grymt mycket jobb på din cab också och den är ju underbar du är varmt välkommen och säga hej
idag har ja fått mycket gjort
kromade skruvar till framskärmarna är monterade fick några över när ja håll på med caben
har draperat om en sådan idag eftersom ja inte va nöjd med den
har slippat som en tok på högtalar ringarna idag, nu är den ena slipgrundad iaf, den andra va ja tvungen att limma pga att det va en spricka i den
galren är lackade, nu är dom i samma färg som resten av bilen
har även gjort detta staget till bagage luckan i krom så klart eftersom ja inte vill ha bagage luckan helt öppen eftersom ja inte är nöjd med insidan, men den ska fixas till snart så fort ja kan men tyvärr inte innan elmia.
Du får ju inte visa alla nya detaljer nu innan elmia, lägg inte ut mera bilder nu innan elmia varit, annars vet man ju allt godis som sitter på bilen när man väl är och kollar på den (om man nu har ekonomin till att ta sig till elmia)
Så jag ber dig, inga mera bilder innan elmia varit
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
gentoo : precis helt min tanke, men ja har ju golfen att fixa ihop också
Angel_2009 : tack lollo
NALLENS : tack kul att du gillar det
200sx_GT-R : det gör inget ja har inget att dölja och på elmia kan man granska ala detaljer på riktigt i stället
Sundh_ : ja vet att du va skäptisk men som ja brukar säga ja vet ur ja vill ha det och hur det ska bli bra
krutmats :tack mats det blir nog bra när det väl är klart ja vi får väl se om det kommer fler kromade skruvar
nu har ja äntilgen klippt mej och det är bara små fix kvar på sunshine sen är hon äntligen helt klar ja känner att ja inte kan misslyckats med tiden iaf sköntm ne ja är grymt nervös över hela konceptet kan ja lova
Woho! Du har legat i när jag varit ute och roat mig!
Fast jag har inte BARA roat mig, har letat däck också. Ååååh, nu är det inte många dagar kvar till Elmia!
Ser jättebra ut! Kram!
Ps: 200sx_GT-R; Vi får vrida ur våra plånböcker och tanka upp Volvon så vi kommer ner till Elmia på söndagen. Du vet inga fler som vill med? Fyra är bekvämt i Volvon även om det tar i lite i innerskärmarna bak, vinterdäcken är lite stora och sommardäck har jag inte hunnit fixa några än.
Vet inte om jag bara har missat de lr om du inte skrivit ut de, men vilken hall kommer du att stå i? Så man vet vart man skall söka upp dig.
Man får börja ladda upp kamerans batterier redan nu så alla är klara, för min kamera käkar dom som om de vore godis på ett barnkalas. Måste även tömma minneskortet så man har plats för massa nya bilder, tror jag skall klara mig ett tag på 2GB i kameran + ca 6GB i mobilen (bägge är 8 megapixlar) så de blir ett antal kort som skall tas på både Sunshine + alla andra "sötsaker" på mässan (har ju en fotograf med mig )
PS: Vivendi: kan ju fundera på om de är någon till man skall ha med sig på resan, och om dom vill kolla på massa fina bilar
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
Alfzone : du får väl komma förbi eller köpa lite silver kolfiber av mej
Vivendi : ja någon måste ju ligga i ja har till och med skaffat mej en kladdkaka det är 8 dagar kvar innan resan neråt börjar
200sx_GT-R : ja kommer att stå i a-hallen, ja tror ja har skrivit de men det är bäst ja gör det igen själv har ja ett 8GB minnes kort i min nicon och batterierna brukar hålla länge men ja ska se till att ha dom full laddade varje dag
bäst ja skriver det igen om någon eller några har missat det. sunshine kommer att stå i a-hallen.