dax för lite bilder då, tyvärr blir det inte så många idag, eftersom själva städningen av verkstan är ju inte mcket att ta kort på, men några kan vi bjuda på
klätt en inrednings grej denna vart kanon tycker ja, men vi klädde en dörrsida, men den blev inge bra så den får vi göra om så ja blir nöjd
Ser grymt bra ut! Roligt att kunna jobba med det man brinner för! Har följt tråden ett bra tag och den kommer fortsätta följas! Vilka flex maskiner kör ni med? Provat 3401?
Kul när paketen trillar in! Dock måste jag för en gångs skull ge lite ris och inte ros. Den där röda texten ni har på rutan anser jag ser väldigt "billig" ut. Iaf här i Malmö använder småbutiker med "billigt skit" sådan text för att marknadsföra sina klockbatterier o allt vad det är!
Kreativa som ni är skulle jag föredragit en plansch/träskiva/glasfiberskiva med texten lackad på eller liknande! Ger ett eget och lite roligare uttryck för företaget Annars snyggt arbete som vanligt!
Robin-T: tack så mycket visst är det så, det mest spännande är att bara hoppas att allt går runt som det ska, men det borde det allt göra här lite längre fram vi kör med 3401 3403 så med andra ord så har vi en sådan i våran verkstad
Owla:visst är det så, jag håller faktist med dej, men ja kände att vi behövde ha upp något fort så folk kan se vad vi håller på med iaf, men vi ska se om vi inte kan fixa andra bättre skyltar till veckan jag har ett par ideer i hevet, men ja ska låta dom växa lite till
Nu har jag ägnar ett ex antal timmar sen igår och läst igenom hela tråden, och vill bara säga att det är ett sjukt bra jobb du gör! Sunshine är ju en av dom snyggaste bilarna jag någonsin sett, inredning, färgmatchningen, jobbet, multimedia allt är så grymt stilrent och snyggt! Golfen tror jag kommer bli skit bra, och man märker verkligen att du tycker det är kul och att du kan mycket! Riktigt roligt att du fått starta ett företag och hålla på med det du tycker om! Keep up the good work!
Derbi: tack så mycket markus det glädjer mej att du säger så, till veckan ska ja testa min plan på dörrsidorna, sen ska ja göra kalrt alla andra grejer
ThomasRamsten: kul att du har ägnat så mycket tid till att kolla egegnom min tråd jag vet inte riktigt vad ja ska svara eller säga, men jag blir rörd ända in i själen
Smajly:ja vet jag ska fixa tilll texten här lite längre fram:P tackar ja lovar att det kommer komma bilder på caben i veckan
till veckan blir det fullt ös här i verkstan, bara hoppas att man har tillräckligt med kraft i kroppen
japp vi har en anställd och det är kalle som är med på bilden där uppe
dax för bilder igen då, i morse kom det paket til mej
paket
oj oj oj
rs loke a like
sen fick vi även in en säck med glas blästersand som vi testade och vilken fin yta det blev
sen har vi limmat lite inredning
och det har inte blivit mycket gjort på denna idag, bara lite små saker, men eftersom kraften inte finns i kroppen så är det dumt att slita sönder sej mer, bara hoppas man kryar på sej snart
GTIEXTREME: det är ju skit snyggt en 25 kg säck kostade oss 468 kr ink moms
adambergquist: tackar kul att du gillar det
144-raggarn: tackar ja köpte den på appelt styling, men tyvärr tror jag inte att det finns kvar i deras sortiment
nu är det dax för massa bilder, i fredags hade vi stäng verkstan, för då va vi på lackkurs uppe hos tipro, och faan va skoj vi har haft, och vi köpte även hem det sista som saknades på "lagret"
ett fäste innan ja blästrade
ena dörrsidan är klar
fästet efter en sväng med glasbläster
idag kom även den "lilla" värmeväxlaren
sen kom det nya fram skärmar
och bagage lucka till min golf 3
bort
sen har vi slipat som takar idag på mazdan för att få den klar för lack denna vecka, eftersom när väl lackboxen kommer så måste ha försöka ha dom flesta bilarna klara så det är bara att lacka
inpassning i mot ddörren
dom sista inrednings grejerna är limmade till dodgen innan det kommer mer saker
så har får ni lite bilder i morgon kommer det nya, och glöm inte att kommentera