derbi: ja hoppas du blev nöjd nu har jag ju massa nya saker som ja ska ta tag i här i veckan
Owla: tackar kul att du gillar det
eVo_: inte just nu iaf, det kan ev behövas lite längre fram när lackboxen är uppe, för då har vi väldigt mycket jobb men hör av dej längre fram så finns kanske chansen att vi behöver ta in någon
men lite bilder kan ja bjuda på
våran fina maskeringsvagn
sen på eftermiddagen så städade vi, sen så svetsade vi igen ett par håll på den nya bagage luckan som ska vara min en golf 3
sedan tenn spackade vi det i stället för att spackla, då vi har ett kit för detta, och för att vara första gången vart det riktigt bra
vad sägs?
håll tillgodo, på måndag kommer nya spännande bilder
det kommer massa bilder i morgon om ni kommenterar lite
fina kolfiber detaljer i folie, det är första gången jag gör något sånt här, men ja tycker det blev bra
sen har vi blästrat en mc ram och även epoxy grundat men tyvärr har ja ingen bild på grunden idag, men lovar att ja ska ta en i morgon
innan blästring
sen har det dykt upp massa delar till caben, som ska vara klar till elmia, bara hoppas att man bli antagen, väldigt mycket jobb innan den är klar, men det ska gå
tackar dls för kanon pris på detta, och för ett bra samarbete, ska väl tilllägga att hela deras sortiment finns att köpa hos oss i våran lilla butik
sen har vi ju det fina sparco tanklocket som ska på, som också går att köpa här via oss.
Snyggt jobbat mannen Får verkligen hoppas att golfen kommer in på Elmia iår. För kommer en massa andra tråkiga bilar så bör din golf komma in. Inte för golfen är tråkig heller Lycka till!
Snyggt jobbat mannen Får verkligen hoppas att golfen kommer in på Elmia iår. För kommer en massa andra tråkiga bilar så bör din golf komma in. Inte för golfen är tråkig heller Lycka till!
//Joas
Tråkiga beror nog på vem du frågar Men jag håller med! Hoppas att dem tycker golfen platsar i sin kategori
//Joas
Tråkiga beror nog på vem du frågar Men jag håller med! Hoppas att dem tycker golfen platsar i sin kategori
Har ännu inte fatta en massa oranga supror/skyline osv Men visst en supra vill jag ha, men inte orange eller annat skit, isf SVART! Men tycker de blir för mkt japansk där inne
Masen_Racing: tackar ja hoppas också att caben kommer komma med
Owla: he he he det är så sant
Stackarn:ett sådant tanklock med kon kostar 1500 kr
TwinsBilOchPlat: du menar på kolfiber folien? det vart ja nyfiken på
Masen_Racing: ha ha ha jooo det är sant många japs är det
nu kommmer det lite bilder igen
ja har grejat litemed min cab prov monterat vart ja ska ha diskanterna, och vart dom ska vara riktade
sen har ja börjat på mitt konsolen, tyvärr hade någon tidigare ägrare kapat sönder den så ja får se till att laga, men håller det inte med plåt då vete faan
andra diskanten
sen har jag tillverkat ett "fäste" till sparco tanklocket till mazdan, efter mycket funderande och till verkande så kunde man sätta den på bilen
så där ja
plastsvetsat
det kommer bli slätt
efter lite plastade och glasfibrande och finspacklande börjar det likna något
vi har ev en webshop på g som ska sälja massa bilstereo prylar och styling till kanon priser vad tycker ni om detta?
änligen sitter tanklocket på plats
vad tycks?
ja limmar massa inredningsdetaljer
ett par handtag är klädda i kolfiber folie
mer inredning som är klädd
blev riktigt bra tycker ja
närbilder på mc ramen som epoxy grundades
sen har ja hunnit med att flä en liten bit till min egen cab som går ihop med sättena i caben bara rästen kvar, i helgen ska det börjas byggas ljud iaf