Japp skickar över mailen Jimmy Den där kolfiber folien har jag hört att man både kan lägga klarlack på och även att man inte kan. Du kan ju göra ett försök om du vill Jimmy så får vi se hur vi ska göra med resterande delar
provat att lacka kolfiberfilmen, dock än så länge bara med 1K klarlack, det gick inte men 2K borde fungera bättre om man duschar på ett tunnt lager, låter torka o kör ett till tunnt lager o sedan mellanslipar o fläskar på med klarlack.
TwinsBilOchPlat: häftigt det får bli till att testa någongång
Saab_Robin:tackar
Derbi:nu har du fått lite bilder iaf men det kommer fler under dagen visst hade vi kunnat testa, men ja vill inte lägga klarlack när jag inte har någon lackbox än, men så annars hade det vart jävligt kul att testa
Masen_Racing: den ska bästras invändigt och lackas och även lackas utvändigt
Djem: inte än det kommer nog märkas när den kommer
SmokeyAndTheBandit: jajjemen det är grejer de
sir_daniel:spännande, det får bli till att testa när boxen kommit
så där mycket blir det, 25mm
så där svetsat och klart
tennspakling på går
blev kanon
och andra sidan är också tennspacklad, men inte slipad än,
Masen_Racing: ja håller med dej ska de bräddas så ska de bräddas i plåt det håller i längden mycket bättre tackar !
Derbi: det kan ja tänka mej men nu är nog all din inredning klar ja ska bara fixa till ett par små väck på dom där kolfiber delarna ja klädde som va lite störra
så där massa inredning
mazdan är antligen klar för grundfärg, det har hänt lite mer sen denna bilden togs vi kan inte vänta på lackboxen utan får börja grunda ändå
färdiga
blev kanon tycker ja
glöm inte kommentarer
föresten så erbjuder vi montering av carguard billarm monterat och klart för 3700:- just nu
Allt blir kanon Ni fixar det där galant O rätt roligt för mig som är där regelbundet ( Varje dag mer eller midre) att se att det går frammåt för er, att ni gör ett kanon jobb, och dessutom se hur nogranna ni är med allt ni gör