4105
Sök

nån som ha proson högtalare ?

2 600 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
#1
tjena just nu hjälper jag min kusin me att köpa ett par bättre högtalare  till hans 740. och det jag undra är hur deras 6,25 tums högtalare låter nån som vet. det är bara proson som jag undra över  vet att dom är billiga  men vill bara vet hur dom låter om det är nån snäll som vill berätta lite smile  även om nån vet om man kan slänga i ett par 6/5 tums högtalare utan några större problem i en 740 som ha orginal 5,25 or ?

gör som jag kör gubba racer=)

644 Inlägg
30 december 2007
#2
klimpan skrev:
även om nån vet om man kan slänga i ett par 6/5 tums högtalare utan några större problem i en 740 som ha orginal 5,25 or ?

då lär du nog göra om hålen i dörrsidan.. har försökt men la ner de.. men annars så är de väll å bygga om de så de passar.


Varningar. 36
1 200 Inlägg
30 december 2007
#3
Mja jag har 2st 10" basar från proson som spelar bra med tanke på priset. Dock är dom inte inspelade än så jag har inte mosat på så mycket. Men dom låter bra.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

2 600 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
#4
ok finns inga adapter plator som man kan köpa ?

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
#5
TFkarlsson skrev:
Mja jag har 2st 10" basar från proson som spelar bra med tanke på priset. Dock är dom inte inspelade än så jag har inte mosat på så mycket. Men dom låter bra.

ok jo dom ha man hört gott om smile

gör som jag kör gubba racer=)

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
30 december 2007
#6
Har inge proson till bilen men har till mitt hifi, tvåproson c90 eller vad de nu heter, två golvhögtalare iaf med två st 10" basar, ett mellan register och en diskant i varje.

Spelar på bra wink

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

2 600 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
#7
Cloudsurfer skrev:
Har inge proson till bilen men har till mitt hifi, tvåproson c90 eller vad de nu heter, två golvhögtalare iaf med två st 10" basar, ett mellan register och en diskant i varje.

Spelar på bra wink

ja dom är bra på hi fi ha sj en 12 tums bas ifrån dom och den spela fint fint smile

känner ju att prosn är prisvärda men jag vill ju inte lura på han nått som inte låter så bra sen tongue   ingen som ha  5,25 eller 6,25 ?

gör som jag kör gubba racer=)

BMW fantast
1 172 Inlägg
30 december 2007
#8
köpte ett par billiga prosen 4" som jag ahde i dörrarna på min adui gt cuope.. låt helt okey.. ingen mer erfarenhet av dem i bilar, men bra märke annars.. har proson till hifi systmet.. 4*10" basar och 2*5,5midbas och diskanter... klockrent är det..

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

2 600 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
#9
AeroMalm skrev:
köpte ett par billiga prosen 4" som jag ahde i dörrarna på min adui gt cuope.. låt helt okey.. ingen mer erfarenhet av dem i bilar, men bra märke annars.. har proson till hifi systmet.. 4*10" basar och 2*5,5midbas och diskanter... klockrent är det..

hadde du hemma högtalare i bilen då ?

gör som jag kör gubba racer=)


Sök