köpte ett par billiga prosen 4" som jag ahde i dörrarna på min adui gt cuope.. låt helt okey.. ingen mer erfarenhet av dem i bilar, men bra märke annars.. har proson till hifi systmet.. 4*10" basar och 2*5,5midbas och diskanter... klockrent är det..
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!