3835
Sök

Speedart.se

4 670 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
va nyss inne på deras sida och det står att dom ska öppna den 2 januari igen med ordenkliga öppetider och telefonnummer..

Någon som tror att dom kan få tillbaka ett bra rykte eller tror ni det kommer vara lika oseriöst som det har varit förut?

OEM <3
6 957 Inlägg
30 december 2007
mickius skrev:
va nyss inne på deras sida och det står att dom ska öppna den 2 januari igen med ordenkliga öppetider och telefonnummer..

Någon som tror att dom kan få tillbaka ett bra rykte eller tror ni det kommer vara lika oseriöst som det har varit förut?

Räcker väl med en tråd?

Man får väl vänta så se, omöjligt att säga innan dom ens öppnat...

OEM <3

4 670 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
haha såg att det vart 2 trådar fast ja bara gjorde en.

jo man får väl göra de. men tänkte på om någon på senare tid köpt något där o fått sina saker. funderar på intercooler kit men har varit o pratat med dom men aldrig fått nått när ja beställt..
Senast redigerat av mickius (30 december 2007)

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
30 december 2007
Min nya vinge kommer därifrån men kan ändå inte svara på hur det funkar med beställningar eftersom att denna låg hemma hos dom och kompisen hämta den åt mig, får man veta att det funkar bra med beställningar därifrån sen så kommer man ju handla en del av dom pga vettiga priser wink .

- Time Attack -

16 197 Inlägg
31 december 2007
Team-Adolfsson skrev:
sir_daniel skrev:
vill du verkligen ha ett fmic kit så finns det hemma på hyllan hos kudoz performanze www.kudoz.se smile

va e de för jävla ställe du har inga bodykits till min 740 wink cool

vill man ens ha en 740?? tonguetongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Gödseldräng
4 529 Inlägg
31 december 2007
evilaudio skrev:
Team-Adolfsson skrev:
sir_daniel skrev:
vill du verkligen ha ett fmic kit så finns det hemma på hyllan hos kudoz performanze www.kudoz.se smile

va e de för jävla ställe du har inga bodykits till min 740 wink cool

vill man ens ha en 740?? tonguetongue

jofan klart man vill wink
jaja tiblax till det tråden handlar om nu smile

det kontakt jag har haft med speedart.se har varit bra köpte en ratt därifrån och tog inte en en vecka innan den kom exakt så tog det 3 dar bara smile

Sök