4055
Sök

Basen slutar att fungera?

6 851 Inlägg
3 januari 2008
#21
om du kör med en separat sub utgång på din cd så tror jag att den skickar en mono signal under 100hz. Isf betyder det att du kan koppla en spole/ utgång till detta steg.
Detta ger en bättre kontroll över din bas men du kommer tappa lite effekt,
men basen blir mer exakt och låter mycke bättre (iaf gjorde min det när jag koppla så till ett billigt 2kanals steg.)
Men kolla så att din CD säkert skickar en mono signal...annars kan det bli skumt för din bas skulle jag tro.


229 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
#22
Får kika på det låter helt klart som ett alternativ.
smile

--Some people wine about their best, I go home and f-ck the prome queen--


Sök