Köpte mig en orion Ntense 15" baslåda.Vilket jag är hyffsat nöjd med.Men skulle vilja ha lite djupare bas.Vad jag har förståt så kan man testa att göra en portadlåda.
Gross volume 2.7 cu.ft Net volym 2.32 cu.ft Port diameter 4" diamaeter Port lengt 12" long Intelli-Q 30HZ @ 7db Tuning Frequency 24hz
Det där med att vända basen har jag ingen erfarenhet av^^
Men om du fått de måtten så är de väl med basen instoppad i lådan... Eventuellt skulle den kunna ha lite mindre yttermått men ändå får samma nettovolym, fast då har man en stor bas som sticker ut o tar plats istället
Det där med att vända basen har jag ingen erfarenhet av^^
Men om du fått de måtten så är de väl med basen instoppad i lådan... Eventuellt skulle den kunna ha lite mindre yttermått men ändå får samma nettovolym, fast då har man en stor bas som sticker ut o tar plats istället
Men tänkte om jag kunde behålla lådan som jag har.(orginal)Och vända på basen i den lådan???
hur många liter ligger den slutna lådan på då? du kommer att vinna typ 3-4 liter att vända magneten utåt.
ca 44l
Om den som de står att de ska vara på 65,7 netto så kommer de att bli allt för liten låda om den ligger på 44L minus portens storlek. tror nog att du behöver göra en ny större.
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !