2 januari 2008
Trådstartare
Det sitter i volvos klarglaslyktor från c70 -03 fram till -06 eller nått sånt.....och om nån vet va d e för lampa i dimljusen orginal s70??har för mig att det är H-1or....tänkte ja skulle slippa åka till garaget bara för å kolla det.........har fått ett erbjudande på xenonkitt.....tacksam för svar//fredén