Borsta arg angora katt!!!

camaro67 Meister
3 januari 2008 · 6 763 Inlägg

bmx skrev:
haha se vackra ut tongue

min moster har en sån och de ser ut som att dom har sprungit in i nånting tongue
precis,bondkatter ska de vara,har en själv!

De tovar sig åxo.. Ne men ta en kompis till hjälp.  Den ena håller tassar och den andra kammar. De brukar funka. big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Wezzli Sidledesförare
3 januari 2008 · 268 Inlägg

camaro67 skrev:

bmx skrev:
haha se vackra ut tongue

min moster har en sån och de ser ut som att dom har sprungit in i nånting tongue
precis,bondkatter ska de vara,har en själv!

De tovar sig åxo.. Ne men ta en kompis till hjälp.  Den ena håller tassar och den andra kammar. De brukar funka. big_smile

Det är nog inte värt att hålla i fanskapet om fanskapet inte vill. Det kommer sprattlas och det gör det till ett hellvete att slutföra uppgiften. Man måste ju få katten att känna sig lugn, men det kan ju ha å göra med att det tar ont när hon borstar, annars är den ju bara skadad i huvudet.

Man vet aldrig, före man vet
MrTurbo Better than God \o/
3 januari 2008 · 1 882 Inlägg

Är katten aggressiv är det bara att åka till veterinären eller ordna egen gyttorps-vaccination. Arga djur är inget att ha som husdjur ju...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Gone-in-60-sec
3 januari 2008 · 83 Inlägg

ne men jag kan ju inte avliva en katt som inte är min.. Hon som äger den klarar ju att borsta.. vet inte ur hon bär sig åt men men.. har bett en kompis komma över i morgon och hjälpa mig.. kommer inte åt under magen så måste a ngn som kan lägga henne på rygg. Jaja, detta löser sig säkert men d va lite mer komplicerat än jag tänkte mig.. jaja man lär sig ju alltid någonting...

har kontroll
Volvo 945 (1992)
Bjork OEM <3
3 januari 2008 · 6 957 Inlägg

richardoo290 skrev:

spj skrev:
Ta på dig en rejäl jacka och handskar, tala lugnande med katten, ge den något att äta som den verkligen gillar, både före och under tiden du borstar, och efter du borstat åxå, då blir det lite lättare nästa gång, katter lär sig ruskigt fort... Att äta har en lugnande effekt på nästan alla djur.

han kan blanda ner 20 alvedon i käket så tror ja inte katten gör så mkt motstånd.

Han, trådskaparen är väl en hon? tongue

Mata katten, de gjorde ja med våran, den va iofs så fet så den la sig ner å kom knappt upp då lol
Sen blev levern kass, nu är hon död hmm Aja, mat borde funka, ring veterinären om tips?

Mvh

OEM <3
_Wallis_
3 januari 2008 · 4 506 Inlägg

Om du ngnsin har knutit benen på en Kalv så kan du ju göra så.
Om du inte fattar tänk, hum a typ som Cowboysar filmer,
Knyt ihop benen med andra ord,, Och så kan du ju stänga käfften
med ett bälte så kan den inte bita dig. Då har du ju all tid i världen
att kamma Katten smile

Kan du andas kan du dö.
fishn
3 januari 2008 · 226 Inlägg

köp ett par svetsar handskar smile

Edge EVOLUTION GARAGE
3 januari 2008 · 1 837 Inlägg

Min katt är också väldigt luddig, lite norsk skogskatt över henne. Hon är inte alltid så förtjust i kam/borste.. men det brukar gå bra att kappa henne tills hon spinner och lagt sig till rätta, först med händerna, och sedan varannan hand och varannan borste.. börja med huvud och rygg samt halsen som om du kliar henne/honom med handen, funkar finfint på min katt. Går man rakt på magen då blir hon lite sne.. hehe tongue Vill gärna bita lite i kammen. tongue

//Edge
jinxs 90mil+ på en tank.
3 januari 2008 · 484 Inlägg

Använd inte en kam,använd en borste istället. lågnt hår och kam är ett no no, sammasak gäller även för katter.

Diesel is the blood of satan.
Citroën DS3 "Sound" (2010)
Rektron
7 januari 2008 · 42 Inlägg

Säger bara Gytorp om katten själv får välja;)

_Wallis_
7 januari 2008 · 4 506 Inlägg

Rektron skrev:
Säger bara Gytorp om katten själv får välja;)

HAHAHA lol

Kan du andas kan du dö.
Maizer
7 januari 2008 ·

OT: Kolla betygen på trådskaparens bil! HAHAHA, fyfan vad töntigt. Hade hon haft en annan avatar hade hon haft 2.2 i betyg och 5 röster och kommentarer sammanlagt. Det är verkligen komiskt att sitta och läsa igenom kommentarerna, så chockerande många som tycker att det är en självklar 5a, precis som ägaren (såklart)

camaro67 Meister
7 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Maizer skrev:
OT: Kolla betygen på trådskaparens bil! HAHAHA, fyfan vad töntigt. Hade hon haft en annan avatar hade hon haft 2.2 i betyg och 5 röster och kommentarer sammanlagt. Det är verkligen komiskt att sitta och läsa igenom kommentarerna, så chockerande många som tycker att det är en självklar 5a, precis som ägaren (såklart)

Det är så här på gorg. Men har du någe att säga om det tråden handlar om?

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Maizer
7 januari 2008 ·

camaro67 skrev:

Maizer skrev:
OT: Kolla betygen på trådskaparens bil! HAHAHA, fyfan vad töntigt. Hade hon haft en annan avatar hade hon haft 2.2 i betyg och 5 röster och kommentarer sammanlagt. Det är verkligen komiskt att sitta och läsa igenom kommentarerna, så chockerande många som tycker att det är en självklar 5a, precis som ägaren (såklart)

Det är så här på gorg. Men har du någe att säga om det tråden handlar om?

Tycker du det verkar som jag hade nåt att säga om det?

camaro67 Meister
7 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Maizer skrev:

camaro67 skrev:

Maizer skrev:
OT: Kolla betygen på trådskaparens bil! HAHAHA, fyfan vad töntigt. Hade hon haft en annan avatar hade hon haft 2.2 i betyg och 5 röster och kommentarer sammanlagt. Det är verkligen komiskt att sitta och läsa igenom kommentarerna, så chockerande många som tycker att det är en självklar 5a, precis som ägaren (såklart)

Det är så här på gorg. Men har du någe att säga om det tråden handlar om?

Tycker du det verkar som jag hade nåt att säga om det?

Nix. Tyvärr sad

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Maizer
7 januari 2008 ·

Ser du då frågan som berättigad? Eller var det bara en liten moralkaka som du ansåg skulle tillföra något till diskussionen?

Liner
7 januari 2008 · 583 Inlägg

Maizer skrev:
Ser du då frågan som berättigad? Eller var det bara en liten moralkaka som du ansåg skulle tillföra något till diskussionen?

Maizer är på krigsstigen idag... lol

Angående borsta en katt så testa att ringa nån på nått katt pensionat eller nått. Dom lär ha massa knep och trix bakom sig. smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
blacken
7 januari 2008 ·

Maizer skrev:
OT: Kolla betygen på trådskaparens bil! HAHAHA, fyfan vad töntigt. Hade hon haft en annan avatar hade hon haft 2.2 i betyg och 5 röster och kommentarer sammanlagt. Det är verkligen komiskt att sitta och läsa igenom kommentarerna, så chockerande många som tycker att det är en självklar 5a, precis som ägaren (såklart)

Det är väl inget större fel på den bilen, lite vardaglig kanske, men den är ju iallafall en bil vilket är mer än vad man kan säga om det du har. smile

camaro67 Meister
7 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Maizer skrev:
Ser du då frågan som berättigad? Eller var det bara en liten moralkaka som du ansåg skulle tillföra något till diskussionen?

Ser du det som att de du sa tillförde något? De kunde du skickat till henne inte käfta någe i en tråd som inte har något med de och göra.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang