3843
Sök

Omkoppling avbakljus 740-90

Volvonörd
1 187 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
#1
Jag skulle vilja koppla om min bromsljus och dimljus på min 740-90a vill ha bromsljuset där blinkersen är och blinkersen där backljuset är och göra så att där bromsljuset var att det lyser hela tiden samt att dimljusen lyser hela tiden utan att man behöver "slå på" halvljuset och på med dimljusknappen... Är det nån som har nån ritning på hur man ska koppla om allting där bak? Alla lamporna sitter ju på en "skena" om man kan säga så... Tacksam för svar....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391


Sök