4232
Sök

Bilsterio Bmw 3-serien

16 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
#1
Hej.

Undra om någon vet om man kan och hur man plockar bort orginalsterion i en bmw 3-serien?

Tacksam för hjälp o svar.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
5 januari 2008
#2
man har ett verktyg som ser ut som ett u på varje sida, har man inte det så kan man ta två spik me! men sånna "stereolossnigsverktyg" finns på biltema eller annan stereobutik för nästan inga pengar!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Miklen
5 januari 2008
#3
Visste du att bmw har tillverkat rätt många olika 3 serie.. kan nog garantera att det är skillnad att plocka ut stereon från t.ex en e30 eller en e90 så kanske är bra om du talar om vilken d e..

16 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
#4
Miklen skrev:
Visste du att bmw har tillverkat rätt många olika 3 serie.. kan nog garantera att det är skillnad att plocka ut stereon från t.ex en e30 eller en e90 så kanske är bra om du talar om vilken d e..

Det är min polares bil, " Raberg " här på garaget.

Så det är en 323 i , Hur gör man på en sån?

Miklen
5 januari 2008
#5
Hehe 323i finns oxå genom åren.. är det en e30,e36,e46,e90 ? ? eller va är det för årsmodell ?

Miklen
5 januari 2008
#6
i vilket fall som helst gå in å kolla www.autopower.se å sök and u shall find smile


Sök