6 januari 2008
Trådstartare
hej jag ha kopplat ihop min biltemamätare me min orginala mätare på samma givare och det blir väll kankse inte redigt rätt utslag på mätarna då min temp mätare vissar 65 70 grader vilket är lite lågt. om det är mätarna som vissa fel på grund av min koppling eller om det är nått annat fel vet jag inte

men det jag undra är finns det nån annan givare som man kan koppla in vatten tempen mätaren? vill gärna ha bådda in kopplade. det är på min ford scorpio.
gör som jag kör gubba racer=)