Funderar på ett G&M Supersport sänkningssats till crxen.. det finns 40mm och 50mm sänknings sats.. ska ha 17" fälgar på den o undrar om det blir problem om man sänker den 50? Någon som kört me dom dämparna? e dom bra?
Du ska inte sänka din bil mer än 40mm om du ska köra med orginal stötdämpare för att orginal dämpare kommer paja fort som fan. Och problem om du ska sänka 50mm och 17" fälgar kan jag inte säga, det beror på vilken ET du har på dina 17". PÅ min Civic tog däcken på bakskärmen ändå även med 16" då kör jag med mekonomen sänkningsats 40mm runtom och 16" fälgar med fel ET
Köp dessa i länken om du ska ha det mest för styling syfte, då använder du org dämpare och så kan du justera höjden som du vill. Funderar du på bankörning är det fullt justerbara coilovers du ska har tex skunk2, D2,k-sport mm
jag har inte vågat o beställa därifrån, e lite rädd för hur det kommer gå me frakt tull o såna saker... har hört att ebay i tyskland kan va nåt?? tips o råd hade varit bra tack
jag har inte vågat o beställa därifrån, e lite rädd för hur det kommer gå me frakt tull o såna saker... har hört att ebay i tyskland kan va nåt?? tips o råd hade varit bra tack
Vill du vara 100% på att du får sakerna så är det ju kända svenska företag som gäller. även AKRär 100%.
kan du beskriva exakt vad du söker och vad du ska använda bilen till så blir det lättare att ge tips.