7 januari 2008
Trådstartare
ska koppla in ett till slutsteg och köpte ett strömblock men förstår inte vad det är för kabel som sitter på sidan, sitter också som ett kretskort inuti blocket som man ser genom plasten verkar konstigt om man skulle jorda där tycker jag, bättre o fråga först. (dålig bild mobilkamera)
![http://aycu15.webshots.com/image/39934/2003090018495092678_rs.jpg]()
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.