Skype

Frenzy
7 januari 2008 · 121 Inlägg

Hej alla!
Jag har laddat ner och installerat Skype. Det fungerade som det skulle men..... När jag är inne på andra sidor (och även om Skype är avstängt) kan jag inte öppna länkar utan att samtliga öppna program låser sig och jag får gå tillbaka till mitt skrivbord och sen öppna allt igen. När jag avinstallerar Skype funkar allt som vanligt. Jag tycker jag har provat med allt! Stängt brandväggar, stängt anti-spionprogram, m.m, m.m. Finns det någon som kan hjälpa mig är jag mycket tacksam!

Non omnia possumus omne
Limey
7 januari 2008 · 52 Inlägg

Kollat alla inställningar i skype?

Ska googla lite på det och se om jag får fram nåt anyways.

Senast redigerat av Limey (7 januari 2008)

It's nice to be important but it's more important to be nice.
Frenzy
7 januari 2008 · 121 Inlägg

Jag har kollat så mycket som jag begriper mig på. Tack för att du tar dig tid!

Non omnia possumus omne
Limey
7 januari 2008 · 52 Inlägg

http://forum.skype.com/lofiversion/inde … 73936.html

Där har vi nånting som kanske kan vara av intresse. Det är inte riktigt samma problem men han beskriver en del lösningar.

Sen skulle det kunna vara driverfel? Vet inte om du använt skype tidigare utan problem?

It's nice to be important but it's more important to be nice.
Frenzy
8 januari 2008 · 121 Inlägg

Nä... det är första gången jag provar. Ena dottern har rest till USA och det är ett bra sätt att hålla kontakt. Jag ska prova länken ovan. Tack på förhand!

Non omnia possumus omne
Limey
8 januari 2008 · 52 Inlägg

Återkom till mig om det inte hjälper med något som står där i så ska jag se om jag kan komma på något annat. smile Lycka till och hoppas det löser sig för dig.

It's nice to be important but it's more important to be nice.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang