3781
Sök

kan någon hjälpa mig o värdera stereo prylar?

827 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
#1
bytte in min bil idag... fick en äldre mazda me lite prylar i men eftersom ja inte e ljud freak så har ja tänkt o sälja
det är en sony mp3 x-plod stereo med slutsteg av samma märke class d o sen baslådan i 12" oxå sony xplod inkl alla kablar


http://www.garaget.org/gallery/archive/12935/226296_etywpa.jpg
här e lådan o slutsteget



http://www.garaget.org/gallery/archive/12935/226297_6m7iav.jpg
och här ee stereon

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!


Sök