3783
Sök

kan någon hjälpa mig o värdera stereo prylar?

827 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
bytte in min bil idag... fick en äldre mazda me lite prylar i men eftersom ja inte e ljud freak så har ja tänkt o sälja
det är en sony mp3 x-plod stereo med slutsteg av samma märke class d o sen baslådan i 12" oxå sony xplod inkl alla kablar

http://www.garaget.org/gallery/archive/12935/226296_etywpa.jpg
här e lådan o slutsteget

http://www.garaget.org/gallery/archive/12935/226297_6m7iav.jpg
och här ee stereon

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

Öh, barlös.
300 Inlägg
8 januari 2008
Det jag vet är att sony är inte något värsting värsting men helt klart bra saker för en vanlig svensson.
Sen värdera sakerna är ju svårt att göra beror ju helt på skicket vilket jag anser vara ganska svårt bara genom dessa bilder. Skulle uppskatta lite specifikationer för att kunna göra en vettig bedömning.

827 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
DPB skrev:
Det jag vet är att sony är inte något värsting värsting men helt klart bra saker för en vanlig svensson.
Sen värdera sakerna är ju svårt att göra beror ju helt på skicket vilket jag anser vara ganska svårt bara genom dessa bilder. Skulle uppskatta lite specifikationer för att kunna göra en vettig bedömning.

ja du... allt e faktist fel fritt o väldigt bra skick vad ja ser o vad andra sagt som sett grejerna

Öh, barlös.
300 Inlägg
8 januari 2008
328cabbish skrev:
DPB skrev:

ja du... allt e faktist fel fritt o väldigt bra skick vad ja ser o vad andra sagt som sett grejerna

Har du några namn på grejerna alltså modellnamn. Mer än serien dem är med i ?

827 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
slutsteget xmsd61x
stereon cdxm7850

Öh, barlös.
300 Inlägg
8 januari 2008
Steget kostar runt 1000 :- nytt ialf sen får du avgöra själv vad du vill ta betalt för det.
Cd-enheten tar dom runt 2000 :- för beg på de anonser jag sett ialf.

Hoppas det kan hjälpa dig något, iallafall smile.
Senast redigerat av DPB (8 januari 2008)

827 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
tack för hjälpen!

8 156 Inlägg
8 januari 2008
Då Sony säljer en hel del billiga headunits idag så tror jag inte att du får mer än 1000:- för stereon.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök