Utegångsförbud.

twin_cam Smålänning
9 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Köp en moped big_smile Den kan du ha uppe i lägenheten och renovera big_smile
Kan bli skitfin på 4 månader big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
__Marcus Whitetrash
9 januari 2008 · 589 Inlägg

MrTurbo skrev:
Han kanske bara fejkar för att få träfaf nya tejejer? De dras ju till stygga pojkar som har problem med rättvisan....  Dom är ju så tuffa och coola....  roll

För trådens skull bör vi inte ta upp anledningen enligt mig...

Och sånna brudar har Hur mycket innanför pannbenet?

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Maizer
9 januari 2008 ·

Hammarslag skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … a1b04n.jpg

Fan vad hård du är! Såpass hård att du måste lägga ut en bild för att visa att du verkligen är så jäävla hård! Impad impad

John87 Stolt Volvoägare
9 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Maizer skrev:

Hammarslag skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … a1b04n.jpg

Fan vad hård du är! Såpass hård att du måste lägga ut en bild för att visa att du verkligen är så jäävla hård! Impad impad

Eftersom det var vissa som trodde han ljög och han först då la ut en bild så är det väl inte så mycket skryt.

Tycker också att tråden i sig innehåller väldigt lite skryt o.s.v. så verkar inte som att han bröstar upp sig allt för mycket om detta.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Maizer
9 januari 2008 ·

John87 skrev:

Maizer skrev:

Hammarslag skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … a1b04n.jpg

Fan vad hård du är! Såpass hård att du måste lägga ut en bild för att visa att du verkligen är så jäävla hård! Impad impad

Eftersom det var vissa som trodde han ljög och han först då la ut en bild så är det väl inte så mycket skryt.

Tycker också att tråden i sig innehåller väldigt lite skryt o.s.v. så verkar inte som att han bröstar upp sig allt för mycket om detta.

Inte läst igenom tråden utan bara sett bilden. Är dock väldigt glad över ditt moderatorjobb när du ska rätta mig i varenda inlägg, du sköter dig exemplariskt John!! Snart är du kanske framme vid målet, det gäller bara att hålla kvar vid drömmen glöm aldrig det!!

John87 Stolt Volvoägare
9 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Maizer skrev:
Inte läst igenom tråden utan bara sett bilden. Är dock väldigt glad över ditt moderatorjobb när du ska rätta mig i varenda inlägg, du sköter dig exemplariskt John!! Snart är du kanske framme vid målet, det gäller bara att hålla kvar vid drömmen glöm aldrig det!!

Jag rättar dig för att du skriver så otroligt mycket strunt.
Bara att du gå till angrepp mot en person helt utan anledning och utan att veta något om saken säger ganska mycket..

Att du måste gå till personangrepp i varje inlägg mot mig säger väl hur lite du egentligen har att säga. Eller mer hur lite av det du säger har någon betydelse.

OT, men du riktade det faktiskt mot mig så tog mig frihet att svara på det också.

Senast redigerat av John87 (9 januari 2008)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Maizer
9 januari 2008 ·

Det blir nog bra ska du se, det blir nog bra.

Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Maizer skrev:

Hammarslag skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … a1b04n.jpg

Fan vad hård du är! Såpass hård att du måste lägga ut en bild för att visa att du verkligen är så jäävla hård! Impad impad

Jo jag kände mig jävligt tuff idag på sjukhuset när ja liksom myglade över strumpan över bojan så ingen skulle se den.

Och ang hård, det är jag både med eller utan boja. Eller du verkar ju känna mig redan efter 1 inlägg, vad är din åsikt smile ?

Simma lugnt grabben, ingen idé och sitta och surra med folk det slutar bara illa.
Bättre och vara trevlig mot folk, skaffa polare och vänner det får man mer utav i livet.

Ps. Jag gav din bil schyssta betyg trots ditt fina sarkastiska inlägg.

Senast redigerat av Hammarslag (9 januari 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
camaro67 Meister
9 januari 2008 · 6 763 Inlägg

John87 skrev:

Maizer skrev:
Inte läst igenom tråden utan bara sett bilden. Är dock väldigt glad över ditt moderatorjobb när du ska rätta mig i varenda inlägg, du sköter dig exemplariskt John!! Snart är du kanske framme vid målet, det gäller bara att hålla kvar vid drömmen glöm aldrig det!!

Jag rättar dig för att du skriver så otroligt mycket strunt.
Bara att du gå till angrepp mot en person helt utan anledning och utan att veta något om saken säger ganska mycket..

Att du måste gå till personangrepp i varje inlägg mot mig säger väl hur lite du egentligen har att säga. Eller mer hur lite av det du säger har någon betydelse.

OT, men du riktade det faktiskt mot mig så tog mig frihet att svara på det också.

jag vet inte men du verkar bli så irriterad ofta. Men den här gången kan jag hålle med dig att de verkar vara lite skryt. Men du behöver ju inte tända till så fort big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
9 januari 2008 · 2 973 Inlägg

Du kan ju alltid starta en tråd på garaget, lägga ut lagom lite info så folk blir nyfikna på varför du har bojan, sen har du o läsa..  7 sidor bara nu, det lär bli fler wink


Bästa tidsfördrivet lätt smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Mäki Långsam Perfektionist
9 januari 2008 · 4 800 Inlägg

Jag rekomenderar dig att titta på filmen Disturbia haha big_smile

Edit: Kom på en till grej! Men vet inte om dina 6 månader räcker,  du kan ju försöka kolla igenom min 90+ sidor långa projekttråd haha! *ironi*

Senast redigerat av Mäki (9 januari 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Severin
9 januari 2008 · 1 587 Inlägg

Hmm.. Hus arrest.. ? sad taskigt läge.. Va har du gjort om man får fråga.. ?!

christofferedil Yellow bug!
9 januari 2008 · 1 640 Inlägg

Maizer skrev:

Hammarslag skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … a1b04n.jpg

Fan vad hård du är! Såpass hård att du måste lägga ut en bild för att visa att du verkligen är så jäävla hård! Impad impad

Jävligt nödvändigt inlägg. Fan, ibland blir man bra tjurig på nivån här i forumet. Vissa ska fan bara provocera..

Ja du, som någon annan här sa, börja bygga modellbilar big_smile, glo film, lira olika spel, finns ju mkt o göra big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Goodis Full gas spar tid! ;)
9 januari 2008 · 284 Inlägg

Hammarslag skrev:
Ballar inte tråden ur rejält nu, ja frågar om vad man kan roa sig med i hemmet ? förutom lägga pussel!

håller nog me om att gå igenom filmsamlingen. men pussla e ju inte fel!! smile
läste nåt om möblerar om.. men du kan väl inte anstränga dej så att pulsen ökar? kommer dom intre å knackar på dörren då? kände en kille som fick påhälsning när han hade sex nämligen.. hmm

Kristian_L
9 januari 2008 · 1 893 Inlägg

Övertid får du väl jobba..?
Pass på och hugg var enda timma du kan komma över. Sittandes hemma kostar inte så mycket pengar, med lite tur (Med tillgången på Ö-tid) har du en rejäl slant när du kommer ut på grönbete. (Slipper bojan.)

Kostar bojan dig nått, nyfiken...

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Fått många bra förslag, ska köpa mig en träningscykel iaf, och mycket online spelande kommer det få bli.

Modell byggande och pussel är inte min grej, dåligt tålamod smile

Fått många bra förslag, det tackar vi för.

Och till dom som säger att man skryter, så förstår jag inte riktigt vad det är och skryta med att man klanta sig och åkte fast ?


Bojan kostar mig 6000kr á 50kr per dag till brotssoffer fonden.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Hammarslag Inläggskritiker
9 januari 2008 · 990 Inlägg

Goodis skrev:

Hammarslag skrev:
Ballar inte tråden ur rejält nu, ja frågar om vad man kan roa sig med i hemmet ? förutom lägga pussel!

håller nog me om att gå igenom filmsamlingen. men pussla e ju inte fel!! smile
läste nåt om möblerar om.. men du kan väl inte anstränga dej så att pulsen ökar? kommer dom intre å knackar på dörren då? kände en kille som fick påhälsning när han hade sex nämligen.. hmm

haha det är en myt, den känner varken av puls, temp eller har inbyggd GPS.
Det är bara en liten sändare i den, som sänder ut till en enhet (lådan man har hemma)
Dom kan inte spåra mig tex om ja rymmer.
Dom kommer hem till dig helt random, oftast ett par ggr i början, sen i mitten och nån gång i slutet om dom ser att man är reko. Vilket inte borde vara några problem för mig, bjöd på kaffe och har en fin bostadsrätt, dom gillade mitt hem och kakorna smile
Lika bra och slicka röv för en gångs skull, dom kan kanske se igenom fingrarna om man gör nåt fel wink

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Goodis Full gas spar tid! ;)
9 januari 2008 · 284 Inlägg

ok men dom kanske har ändra på de då.. för de va jävligt många år sen han råkade ut för de.. eller så ljuger han bara.. va fan vet jag.. å helt ärligt så bryr jag mej inte heller.. hoppas att du kommer på nåt att sysselsätta dej me iaf!! smile
men som dom flesta andra så e jag väldigt nyfiken på va som har hänt...? wink

Ena Colaberoende
9 januari 2008 · 1 219 Inlägg

Tror det är värre med Husarrest än att sitta på anstalt faktiskt.
Ha ett par timmar för tvätt varje vecka (precis som att det skulle räcka), vissa timmar att kunna handla varje vecka också (tänk om man missar något). Kompisarna kan ju komma hem till en men man kan inte ta sig någonstans.
Fick du någon form av sammhällstjänst också på något ställe?
Helt sjukt att man inte får komma hem tidigare om man har jobbat utan att du måste ringa ett nummer och berätta att du råkade slippa åka buss när en kompis plockade upp dig på hemvägen och du blev 20 minuter för tidig.

Tips på att göra...
Tapetsera om, möblera om, måla om, dra igen alla filmer, kolla vad du har hemma i skåpen och gör ett traderakonto och kräng sakerna.

Bjork OEM <3
9 januari 2008 · 6 957 Inlägg

Tråkigt läge, men kul att du ändå får jobba, du gör väl inte av med allt
för mkt pengar nu när du sitter hemma? tongue

# Film
# Måla, tapetsera om
# Sitta vid Gorg
# Gymma hemma, cykel, situps etc.
# Bli en mästekock
# Sälj saker på Tradera, Blocket m.fl.
# Berömma å betygsätt alla bilar på Gorg tongue

Mvh

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang