polaren lirade 139.9 med 2 simpla 10r från mtx 320wattrms/ 10a inget dyrt alls och låter bra. finns ju jäkla många basar, ljudbyggaren har hela sundet fullt. han har ingen sida då han tycker folk skall fåut det bästa..
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)