2244
Sök

Speedart

96 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Tack för att du låste tråden men folk kan skriva vad skit som helst.
Och vad det gäller reklam har ju folk kunnat skriva sida förrut skulle vilja ha en förklaring tack

2 014 Inlägg
9 januari 2008
Förklaring på vad exakt?

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

9 108 Inlägg
9 januari 2008
Förklaring på denna låsningen: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69468

Jag skrev ju klart och tydligt att reklam var förbjudet, och du skrev ju en hel tråd med reklam om hur bra speedart var så låsningen var allt på sin plats. Speedart är välkomna att göra reklam på sidan, kolla länken jag skrev i förra tråden.

Här är ett utdrag ur reglerna här på sidan:
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

96 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Ok Ville mest förklara att det var ny regi. och trött på folk som pratar mycket men inte vet något.
Jag är inte ute för att göra reklam. Jag ville mest bara förklara för folk att dom skulle kolla upp lite innan dom pratar för mycket.
Ber om ursäkt om det vart fel tolkning.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
9 januari 2008
som jag skrev till dig i PM'et, varför byter ni inte namn, svårt att få tillbaka förtroendet/viljan att handra av speedart med tanke på all "skit" som skrivits om det osv osv...

måste vara enklare än att kämpa i uppförsbacke.

96 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Möjligen är det så men varför ska ju inte behövas igentligen med tanke på att vi är bland dom billigaste och bra grejor NU vill säga

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
7 juli 2008
men ni är fortfarande oseriösa angående era kunder..
beställde av er för över en månad sen..
har inte fått mina saker ännu..
mailade er för en vecka sen och inte ett enda svar..
kanske har brevbäraren brutit benet?

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
7 juli 2008
maximus skrev:
men ni är fortfarande oseriösa angående era kunder..
beställde av er för över en månad sen..
har inte fått mina saker ännu..
mailade er för en vecka sen och inte ett enda svar..
kanske har brevbäraren brutit benet?

Prova att ringa dom så får du säkert svar, att det tagit en månad kan bero på att dom inte har det du beställt hemma men tycker ju givetvis att du ska få besked om det via mail direkt isf.

Personligen så beställer jag endast saker efter att ha kollat upp om det finns hemma hos firman eller att dom faktiskt kan få hem det fort, har tröttnat på väntetider roll .

- Time Attack -

457 Inlägg
7 juli 2008
Jag beställda grejer av Speedparts ganska nyligen , fick dom efter drygt 4 dagar har jag för mig, tyckte det var bra service, ska även beställa mer grejer därifrån!smile

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
8 juli 2008
Aern skrev:
Jag beställda grejer av Speedparts ganska nyligen , fick dom efter drygt 4 dagar har jag för mig, tyckte det var bra service, ska även beställa mer grejer därifrån!smile

´
viss skillnad på SPEEDPARTS och SPEEDART
första håller på med saabdelar, utvecklar själv o har mesta på hyllan.
sista håller på med div. styling o trimning och har en del på hyllan men mesta hos leverantörer (som jag uppfattat det)
Senast redigerat av sir_daniel (8 juli 2008)

Galen
849 Inlägg
8 juli 2008
Jag vill bara säga att jag också har mailat till er med endå inte fått något svar och bara det får en att tänka om man ska beställa en massa saker från er. Så ta tag i era kunder svara på era mail osv... så om jag nu beställer av er och allt går som det ska kan jag lägga in ett gott ord för er och säga att ni blivit seriösare.

Svara på folks frågot är en bra början;)

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

62 Inlägg
8 juli 2008
Beställde stolar från dom för 2 år sedan. Efter 3 månader fick dom hem dom från japan. Skulel få vänta en månad till för att få rätt färg. Sedan hörde jag inget även fast jag mailade en massa

LillNaisarn
9 juli 2008
Har även gjort produktförfrågan då jag letade efter några delar till bilen men efter ett par mail slutade jag få svar från Speedart, efter jag skickat samma mail några ggr så gav jag upp och köpte av en annan firma istället. Kan givetvis förstå om det är mycket att göra men då man skickar samma mail ett par ggr utan att få ngt som helst svar så orkar man inte vänta precis.

Sök