2081
Sök

gnäll tråden!

Elektriker/Montör
534 Inlägg
12 januari 2008
Sir_x skrev:
richardoo290 skrev:
blacken skrev:
Och så vill jag utstöta ett kanon stort GNÄLL på alla dom sk""t muppar som ligger och trycker en i häcken när man håller lagstadgad ( nästan) på vägen. Har ni så dj""la bråttom, ta flyget..mad

word! hatar när man har folk i arslet mad
va händer om man har ungar i baksätet o ett rådjur hoppar ur framför vägen så man måste tvärnita?  PANG!

jonesono skrev:

Coolt... jag med.
Ge mig en enda adekvat anledning till att man skall sk*ta i särskrivningar.

för alla människor e olika, finns dom som alltid skriver perfekt. och så finns de dom som inte orkar bry sig när de skriver på FORUM! att störa sig på dem människorna är att störa sig på en folk-grupp. villket kan anses vara rasistiskt. och det är inte lagligt.. cool

+ du anses säkert vara garagets största nörd om du gnäller på särskrivningar..

Du kan väl inte mena att man kan jämföra särskrivare med ex. Judar eller Muslimer?
Det skulle vara ytterst intressant att höra en utläggning om vad likheten är?
Är jag rasist för att jag anser att folk bör läsa igenom det dem skriver innan dem postar?
Och till sist. Varför ska man inte bry sig om när man skriver på ett Forum? Är det inte lättare att skriva så att det blir lättförståeligt och korrekt?
Och jag vet att det kan vara jobbigt med stavning, meningsuppbyggnad och allt sånt. Jag är inte expert på det heller, men jag gör mitt bästa iaf.

Om jag trampat någon dyslektiker på tårna här så rösta en 1:a och skriv en hemsk kommentar...

UNderbart sagt..  Svenska språket skall bevaras.. So dont fuck it up, okey??=P

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Makaronborrare
993 Inlägg
12 januari 2008
Texi skrev:
måste få gnälla lite på Idol Amandas hemska kraxande. urk.

Gött att veta att någon annan än jag tycker hon är rätt så överskattad tongue

inte som alla andra...
127 Inlägg
12 januari 2008
Måste passa på att gnälla på alla som gnäller på poliser, bes män och andra myndighetspersoner!

Dom gör sitt jobb!!
ge f-n i att försöka bes utan bromsar, köra som en biltjuv med felaktig belysning så ska ni se att ni får vara ifred!! och viktigast av allt, blir ni stoppade/ får gnäll på bes, ta det som en vuxen och var inte otrevlig, en BRA attityd och vara seriös kommer man långt på.

och ja, jag är inte guds bästa barn, jag kör för fort, buskör och får 2or på bilarna ibland.
Men, håller mig "lugn" bland folk och är trevlig och kom ihåg ordspråket :

"Bemöt andra som du själv vill bli bemött"

En motor KAN inte få för mycket bränsle, Bara för lite luft!

874 Inlägg
12 januari 2008
vill gnälla på brudar som säger att de älskar en i 3,5 år och sen helt plötsligt inte har några känslor kvar.å bara sticker  sad

kan man stänga av sina känslor för någon?? även om man älskar personen i fråga. isf Hjälp mig.. plz

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Fotograf
966 Inlägg
12 januari 2008
Stampep skrev:
Måste passa på att gnälla på alla som gnäller på poliser, bes män och andra myndighetspersoner!

Dom gör sitt jobb!!
ge f-n i att försöka bes utan bromsar, köra som en biltjuv med felaktig belysning så ska ni se att ni får vara ifred!! och viktigast av allt, blir ni stoppade/ får gnäll på bes, ta det som en vuxen och var inte otrevlig, en BRA attityd och vara seriös kommer man långt på.

och ja, jag är inte guds bästa barn, jag kör för fort, buskör och får 2or på bilarna ibland.
Men, håller mig "lugn" bland folk och är trevlig och kom ihåg ordspråket :

"Bemöt andra som du själv vill bli bemött"

Kunde inte ha sagt bättre.. Respect!
Senast redigerat av MickeTuncer (12 januari 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
12 januari 2008
Norbro skrev:
MickeTuncer skrev:
Sen så vill ja gnälla på all jävla snö!! vill ha vår!!! Så jag får ta ut M3an ifrån garaget och köra den!!!!! Hann köra den knappt i 2veckor efter jag köpte den i Oktober!!

Ps. Ursäkta min dåliga franska! Ds.

ja de va riktigt dålig franska där, det skär i mina ögon och se detta haha.. gnäll på dig tongue

ps. vill åxå ha vår

Tycker det var ett jävla gnällande från din sida!! *gnäll* :p

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
12 januari 2008
Vill gnälla på alla idioter som ligger o trycker en i röven i trafiken.. mad Man kommer inte fortare fram även om man ligger så nära att de knappt går ett dasspapper imellan! Så nu har ja sagt mitt..

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

553 Inlägg
12 januari 2008
civic skrev:
Jag vill gnälla på Radiokanalen P3!
Mellan kl 13-14 så sitter de en kärring vid namn Denise och ska ha sitt "program", hon snackar i 20 sekunder så kommer de 2 låtar, sen presenterar hon sig, så kommer de 2 låtar igen. Sen säger hon att hon klippt sina kreditkort, så kommer 2 låtar igen... Sen är hennes "program" slut och så kommer Christer smile

Måste gnälla på de jag med, har lunch då oftast... vilken skit de sänder på radion, lyssnade på det igår (fredag) pallade inte att lyssna på skiten
Senast redigerat av Chrill27 (12 januari 2008)

Klyphuggare
328 Inlägg
12 januari 2008
airflow skrev:
jag vill gnälla på alla volvo 740 ägare som sätter på stora "osthyvel" aka alu vingar på sina hmm.....vi säger volvos wink

jag vill också gnälla lite fast det är bara en viss 740 ägare som skulle göra en james bondrullning på mitt tak men halka och körde ett knä genom bakrutan.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

7 100 Inlägg
12 januari 2008
Trådstartare
Norbro skrev:
bmx skrev:
Norbro skrev:
nu gnäller jag på BILDDAGBOKEN!!!! vet, de e ganska gay å va medlem där men men.. de jävlarna har läck ut alla lösenord å mailadresser, jävla tattare!!! ett stycke järnrör till dem mad

är ochså medlem där,och det känns jävligt surt de där hmm

det sura var att ja HADE samma lösenord på samtliga sidor ja registrerat mig på (vet att man inte ska ha de men), samt att det inte gick att ändra lösen på mailkontot från den här datorn, fick ta morsans (omständigt).. nu är alla lösen ändrade, skönt de smile men ändå, en rejäl höger till bilddagboken! mad

ha de bara på en tror ja,ska ändra de snart smile
håller med,jävla nötter mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 126 Inlägg
12 januari 2008
brillmongo skrev:
vill gnälla på brudar som säger att de älskar en i 3,5 år och sen helt plötsligt inte har några känslor kvar.å bara sticker  sad

kan man stänga av sina känslor för någon?? även om man älskar personen i fråga. isf Hjälp mig.. plz

Håller med dig!!!
Hände mig i Mars förra året!!!
Fattar fortfarande inget!!!
Jävla fruntimmer!

Makaronborrare
993 Inlägg
12 januari 2008
Jag vill gnälla på föraren av en stackars Opel Vectra i kväll. Låg på en 50 sträcka och hade en bil framför mig och ser en bil komma fort som fan i backspegeln. Han kör om oss båda precis innan en refug och håller säkert en 70-80 och saktar knappt ens in innan han körde över ett förhöjt övergångsställe. Fyfan vad den bilen luktade. En blandning mellan bränd olja och lameller

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 januari 2008
calibra1992 skrev:
Jag vill gnälla på föraren av en stackars Opel Vectra i kväll. Låg på en 50 sträcka och hade en bil framför mig och ser en bil komma fort som fan i backspegeln. Han kör om oss båda precis innan en refug och håller säkert en 70-80 och saktar knappt ens in innan han körde över ett förhöjt övergångsställe. Fyfan vad den bilen luktade. En blandning mellan bränd olja och lameller

de var jag... cool  brände lamellerna ikväll o tankade fel bränsle innan ja åkte runt.. därför lukta den lol

400 Inlägg
12 januari 2008
Nichlas_H skrev:
Vill gnälla på alla idioter som ligger o trycker en i röven i trafiken.. mad Man kommer inte fortare fram även om man ligger så nära att de knappt går ett dasspapper imellan! Så nu har ja sagt mitt..

Gay bilar big_smile de är bilen som gasar lite xtra för att få sniffa lite bilstjärt mmhahaha

Ride Like You´ve Never Been Hurt

956 Inlägg
12 januari 2008
Jaa då vill jag gnälla på Morette som gör dubbelljus..Då fanskapen gått i konkurs..Och jag som behöver nya quadligts till bilen,går fan inte att få tag på såna dubbelljus nu ju..
Stylingföretagen har ju inte  quadlightsen som lagervara

eldus veldus

3 650 Inlägg
12 januari 2008
jag ser dåligt! ser knappt texten på tv´n sad jobbigt som fan..gnäll gnäll

outlaw
106 Inlägg
12 januari 2008
Texi skrev:

håller med! låter förjävligt!!

bad ass boys drive bad ass toys

956 Inlägg
12 januari 2008
cowboy skrev:
Texi skrev:

håller med! låter förjävligt!!

ja fyfan..Hur kunde hon gå enda till final??
Har tyckt hela tiden att det låtit förjävligt.
IAf dom få gångerna jag sett idol

eldus veldus

380 Inlägg
12 januari 2008
Hehe skön tråd,nä vänta nu dä där va ju inge gnäll hhuuum måste gnälla lite på att det är skit trist att va förkyld,fy faan ,kan dom inte komma på nått super medel mot förkylning så man slipper skiten.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 januari 2008
Det enda jag kan gnälla på är atta dessa jävla lågbudget märken vars produkter inte håller  vad de lovar!!!.. Plus att måndagar suger!!

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök