Tjenare! Har hört av en vän, att om man använder för tjockt material att bygga baslåda av så kommer det inte låta bra, tycker dettta låter lite lustigt med tanke på att ljudet blir klarare ju mindre vibrationer det är. har byggt i bänkskiva, och 28mm spånskiva, nån som sitter på nån info om detta?
Låter väldigt osannolikt. Din kompis driver med dig
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!