2679
Sök

American hotrod

Förjaevle Brao
555 Inlägg
Maharaja!
207 Inlägg
18 februari 2008
Synd hur Brad stack...

Mästare
2 947 Inlägg
18 februari 2008
hoppas att det är tvfejk annaras måste boyd ha ett seriöst problem och verkstaden kan väl inte vara i en sådan röra? jag menar han är ju världskänd för sina byggen och fälgar och har hållt på ett långt tag i branschen då borde man ju ha koll på korten iallafall, eller?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Kan man backa ner för en uppförsbacke?
136 Inlägg
19 februari 2008
Älskar bilar. Älskar allt från skrothögar till fina hotrods. Men jag hatar att det e så mkt tjafs på de flesta bilprog. Dom kan hålla på i en kvart me att få upp garageporten till ex. Boyd e ingen bra ledare, han e barnslig o inte rolig, Men dom bygger snygga bilar dom som jobbar hos honom.. Han har till ex haft cirka 15 svenskar jobbandes hos sig smile men Boyd kan sin sak

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
19 februari 2008
Håller med övriga i diskutionen. Foose är fanken så mycket proffsigare, där har de god stämmning och det känns som att han lägger ner så grymmt mycket kärlek på varje bil. Rätt kul o se när Chip gör en "snabb skiss" på hur projektet skall se ut, fan vilka linjer killen får till, ett riktigt desigt geni helt enkelt. Kan inte fatta att någon vill köpa en bil av Boyd, bilar ihopkastade på nolltid lär inte innebära precision och kvalitet till max. Det är ju inte lite pengar de säljs för heller...

Jag har fått upp ögonen för en för mig "ny" tv kanal. Viasat explorer tycker jag har en hel del varierande bra program för en annan allmän tekniknörd. Knappt reklam heller e ju gött.

OEM <3
6 957 Inlägg
19 februari 2008
Ja saknar Bluebear, alltid lika kul när han drev Duane till vanvett lol
Senast redigerat av Bjork (19 februari 2008)

OEM <3

Meister
6 763 Inlägg
19 februari 2008
Jag fattar inte varför de fortfarande kör Am hotrods.. De är ju repriser som är så gammla och körda 17gånger så man orkar inte titta. Och rides är ju samma sak med. Men de är ju tur att de har börjat att köra Overhaulin nu. Foose är ju så grym på att bygga bilar. big_smile

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
4 mars 2008
såg på overhaulin att den dära mike har tydligen egen firma är det längesen han sluta hos boyd (han med kepa som gapar hela tiden)???

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
4 mars 2008
Hertigen skrev:
såg på overhaulin att den dära mike har tydligen egen firma är det längesen han sluta hos boyd (han med kepa som gapar hela tiden)???

han gick över till han som har overhaulin (kommer inte ihåg vad han heter) för att göra ett job.. då fick han inte va kvar hos boyd, detta såg jag för några veckor sedan.. sen om han har eget nu vet jag inte...

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 mars 2008
båge skrev:
Hertigen skrev:

han gick över till han som har overhaulin (kommer inte ihåg vad han heter) för att göra ett job.. då fick han inte va kvar hos boyd, detta såg jag för några veckor sedan.. sen om han har eget nu vet jag inte...

chop foose heter han som har overbla bla bla... Micke och charlie va de som gick över till honom, enbart fär att vara med i den serien overbla bla bla... så den är ganska gammal.. 2005 typ smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

956 Inlägg
4 mars 2008
Har själv för mig att Charlie skulle lacka en av Foose´s bilar som skulle ställa upp i Detroit autorama för att försöka vinna en Ridler.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
4 mars 2008
HyperSonica skrev:
båge skrev:
Hertigen skrev:

chop foose heter han som har overbla bla bla... Micke och charlie va de som gick över till honom, enbart fär att vara med i den serien overbla bla bla... så den är ganska gammal.. 2005 typ smile

ja chip heter han ja! hata att glömma namn tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
4 mars 2008
jo var nå om riddler sa de i dagens repris

charlie och mike var ju de bästa av killarna hos boyd så de borde ju ha gött me jobb iallafall

8 890 Inlägg
4 mars 2008
Serien är ju från -04 och sista avsnitet är från september -07, så det är gammal skåpmat som visas på TV

Charlie,Scott,Mike,Andrew och några till gick över till Chip Foose redan i Augusti -05

Fotograf på tierpidag.se

Förjaevle Brao
555 Inlägg
4 mars 2008
thomas har flyttat hem till sverige va? är bernt kvar än???

8 890 Inlägg
4 mars 2008
Performance_ skrev:

Thomas Loddby har flyttat hem ja.
Bernt Karlsson bygger hojar i LA
http://jonkoping.expressen.se/nyheter/1 … mia-i-pask
Senast redigerat av Hamilton (4 mars 2008)

Fotograf på tierpidag.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 mars 2008
Ingen som vet vem han andreas va... praktiskanten från sverige.. han va ju skitrolig tongue hihih.. "Whaaat"

Sump Runk Rätt O Slätt!

Meister
6 763 Inlägg
4 mars 2008
Hamilton skrev:
Performance_ skrev:

Thomas Loddby har flyttat hem ja.
Bernt Karlsson bygger hojar i LA
http://jonkoping.expressen.se/nyheter/1 … mia-i-pask

Han har ju en firma som skeppar bilar från usa. Så jag tror iaf att han är väldigt mycke därborta hur som helst.

JDM
593 Inlägg
3 maj 2008
Är inte Boyd död? Ingen annan som läst det?

Boyd är fett irriterande och sparkar folk på löpande band!
Chip Foose äger! Jätte trevlig människa som är bäst på det han gör.

Bäst i serien är ju lätt Mike! Han ser ju helt sjuk ut men han äger ju på det han gör.

Jag stör mig jättemycket på allt drama, bara så jäkla larvigt man orkar inte läge asså tongue Heja mythbusters! Inget drama bara kul!!!

Chop chop london garage gör feta bilar och Indiern är en skicklig designer, men programmet är skittråkigt och långsamt.

Det ska vara JDM och bana!

8 890 Inlägg
4 maj 2008
Haxxel skrev:
Chop chop london garage gör feta bilar och Indiern är en skicklig designer, men programmet är skittråkigt och långsamt.

Finns ingen Indier i den serien.....roll
Leepu Awila kommer i från Bangladesh
Senast redigerat av Hamilton (4 maj 2008)

Fotograf på tierpidag.se

Sök