3792
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

Cambrant
7 juni 2009
Ååå tack alla. Finns en tråd i Film och Foto vi kan diskutera mina filmer istället. Vad som e dåligt och vad jag kan försöka göra bättre... Flytta er dit vetja smile Sitter nu och redigerar film 3 som jag kallar "RC in Bergsjön" smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=133400
Senast redigerat av Cambrant (7 juni 2009)

1 311 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
Fredrik wilhelmsson här på garaget har bilder från fredags smile Mina kommer nog upp ikväll smile

501 Inlägg
8 juni 2009
Glansen skrev:
Fredrik wilhelmsson här på garaget har bilder från fredags smile Mina kommer nog upp ikväll smile

Riktigt fina bilder... väntar på dina med Glansen

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

1 311 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:

dom kommer idag wink hur gick det me din bil ?

501 Inlägg
8 juni 2009
Glansen skrev:
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:

Det gick bra! åker aldrig mer i någon annans bil ... han hade inget reservdäck ... hade ni kul eller?

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

1 311 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:
DIEZEL_NET skrev:

Det gick bra! åker aldrig mer i någon annans bil ... han hade inget reservdäck ... hade ni kul eller?

haha ok, ne det var inte värt det att åka dit, bara 2 bilar som körde, men sedan GSR som allltid ställer upp smile tackar GSR för ni gjorde ett bra jobb där uppe smile

501 Inlägg
8 juni 2009
Glansen skrev:
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:

haha ok, ne det var inte värt det att åka dit, bara 2 bilar som körde, men sedan GSR som allltid ställer upp smile tackar GSR för ni gjorde ett bra jobb där uppe smile

Va skojar du va det bara 2 bilar?

1 311 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:
DIEZEL_NET skrev:

det var 2 bilar som körde där uppe ifrån, vi från göteborg hade la me oss kanske 15 bilar, dom som bodde där eller nu vart dom var ifrån var la inte mer än oss från början, men sedan gjorde GSR ett bra jobb så det blev lite action smile

Redlinefoto
259 Inlägg
8 juni 2009
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84936

Där finns lite bilder, har fler har inte haft tid att ladda upp alla, kommer flera imorgon smile

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

501 Inlägg
8 juni 2009
Glansen skrev:
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:

det var 2 bilar som körde där uppe ifrån, vi från göteborg hade la me oss kanske 15 bilar, dom som bodde där eller nu vart dom var ifrån var la inte mer än oss från början, men sedan gjorde GSR ett bra jobb så det blev lite action smile

Nice o låta göteborgarna göra jobbet smile

501 Inlägg
8 juni 2009
Fredrik wilhelmsson skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=24777&cat=84936

Där finns lite bilder, har fler har inte haft tid att ladda upp alla, kommer flera imorgon smile

Tummen upp fö r dom bilderna!smile

705 Inlägg
11 juni 2009
japs-träff i Bk i eriksberg ida.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Avstängd
153 Inlägg
12 juni 2009
Glansen skrev:
DIEZEL_NET skrev:
Glansen skrev:

Tack tack, vi försöker att göra så gott vi kan för att ni förare och publik ska vara nöjda... big_smile

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Ocean_K
12 juni 2009
Ingen som ska ut nu? smile Har såå tråkigt och är sugen på att glida runt i götet smile

Cambrant
13 juni 2009
Regn å blåst bara....nä det blir Terminator maraton nu och kanske senaste på bio imon smile

Ocean_K
13 juni 2009
Ngn som är sugen idag på och glida runt så hör av er. Skicka mig PM. Sjukt tråkigt när man inte känner en kotte i gbg smile

120 Inlägg
13 juni 2009
men de e ju träff å så i borås idag.. e väl tävling vid bilradiohuset just nu å så blir det gbrt ikväll på knallelands parkering..

91 Inlägg
13 juni 2009
blir det något kul nu i helgen är sugen på ut och varmköra min nya projekt.

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
13 juni 2009
vädret börjar bli bra nu, redan sol it mitt område. blir det nåt ida? ja orkar inte iaf åka till borås hehe.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Sök