är det ngn som orkar ta fram en multimeter? är så jävla sugen på att få på mitt xenonkitt och måste veta vilken som är plus och minus på ballastern mötas på statiol nära björekärr?
är det ngn som orkar ta fram en multimeter? är så jävla sugen på att få på mitt xenonkitt och måste veta vilken som är plus och minus på ballastern mötas på statiol nära björekärr?
Heheheh aaa det säger mycket Tack ändå jag fixade det i natt Vi blev precis klara med allt. Började med att vi xenon kittade och sen fick vi spel och fick tonat min bil på köpet inatt
Heheheh aaa det säger mycket Tack ändå jag fixade det i natt Vi blev precis klara med allt. Började med att vi xenon kittade och sen fick vi spel och fick tonat min bil på köpet inatt
Hehehe a du de blev lite sent igår men resultatet blev grymt bra både med toningen och Xenon kittet....
vad händer för kul tillkvällen kommer idag då?? in till stan och kolla fotbollsflickor eller
Jahaja, är det sådant man gör i gbg om dagarna
Men börjar det inte att regna i Borås senare ikväll, så är det väl förmodligen den tradionella Söndagsträffen idag. Så det är bara att komma hit. Har för mig att du var här i stan en Söndag för 2-3 veckor sedan