2820
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

119 Inlägg
15 januari 2008
Jap_Power: De jag menar oxå.. Vi kanske stannar å badar ju.. Då blir man ju lite renare iaf:P

Malmöit

Sempre Inter
537 Inlägg
15 januari 2008
exakt , ja har snackat lite me kajlie och vi hade tänkt övernatta i åhus, där är de strand o camping.. bara o slå upp tält på stranden o dra vidare dagen efter=D, åhus väldigt fint rikemans område, så bilarna står säkert

Elvis
HPC KayTown

119 Inlägg
15 januari 2008
Ja, Åhus är jätte trevligt å fint.
Ää, jag kommer att sova i bilen;) Får ju inte plats med tält i bilen*haha*

Malmöit

151 Inlägg
15 januari 2008
Jap_power_ skrev:
exakt , ja har snackat lite me kajlie och vi hade tänkt övernatta i åhus, där är de strand o camping.. bara o slå upp tält på stranden o dra vidare dagen efter=D, åhus väldigt fint rikemans område, så bilarna står säkert

åhus är ju perfekt..där brukar va värsta draget på sommaren med=)

Play It Loud

119 Inlägg
15 januari 2008
Jensus: Du vet väl.. Don't Drink and Drive:P

Malmöit

3 059 Inlägg
15 januari 2008
Topman_1 skrev:
Jap_Power: De jag menar oxå.. Vi kanske stannar å badar ju.. Då blir man ju lite renare iaf:P

PERFEKT.. bara o ta mä tvålen.. kan inte bli bättre...
Om alla hoppar i vattnet och fiser på samma gång får vi ett jädrans bubblevad.. härligt.

Det enda "problem" jag kan se är att kunna skita när man behöver. Men man får väl passa på o knalla in på nått köpcentra eller nått annat kul när man stoppar i nån stad. smilesmile
Senast redigerat av Smajly (15 januari 2008)

151 Inlägg
15 januari 2008
Topman_1 skrev:
Jensus: Du vet väl.. Don't Drink and Drive:P

självklart..men man kan ha skoj å va drag utan dricka med..men en bärs på kvällen är väl tillåtet;)

Play It Loud

151 Inlägg
15 januari 2008
Smajly skrev:
Topman_1 skrev:

PERFEKT.. bara o ta mä tvålen.. kan inte bli bättre...
Om alla hoppar i vattnet och fiser på samma gång får vi ett jädrans bubblevad.. härligt.

Det enda "problem" jag kan se är att kunna skita när man behöver. Men man får väl passa på o knalla in på nått köpcentra eller nått annat kul när man stoppar i nån stad. smilesmile

gtäv en grop å skit i..lätt att gräva på stranden med=)

Play It Loud

3 059 Inlägg
15 januari 2008
Jap_power_ skrev:

Inte så säkert på sommaren, då är ALLA sorters folk där.

Jensus skrev:
gräv en grop å skit i..lätt att gräva på stranden med=)

Hahaha, japps, tänkte inte på de.. så har man skitesällskap osse.
Senast redigerat av Smajly (15 januari 2008)

119 Inlägg
15 januari 2008
Smajly: va där inte tjejer med oxå? Får ju uppföra oss lite*haha* wink
Annars får du ha toarullen och Dunken;) *Haha*

Malmöit

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Denna tråden kommer övebelasta gorg's server smile

151 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie skrev:
Denna tråden kommer övebelasta gorg's server smile

precis så in å snacka på hemsidan ist=)..

Play It Loud

119 Inlägg
15 januari 2008
haha,,klart de ska skrivas i denna hela tiden.. Då ligger den ju högst upp i evenemangs tråden;)tongue

Malmöit

440 Inlägg
15 januari 2008
härligt att förslaget gick igenom:) hur mycket dekal trim fullsponsade dekalerna elelr:) fan va härligt at dem ställde upp tänkte nästan att dem ville synas d för jag tipsa om dem:D

jim ..

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Haha jo den har gjort det nu ett tag....

PS. Det va ingen höjdare och blanda citron extrakt med vatten

119 Inlägg
15 januari 2008
Lite allvar nu då:P
Dekalen hur stor blev den?

Malmöit

268 Inlägg
15 januari 2008
Hej på er! vad har ni för krav på bil för att man ska kunna hänga på? något spec eller kan min lilla v40 passa in? För det hade ju kunnat varit riktigt trevligt o ta en hel helg till något sådant i sommar big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Marcus_Turbo skrev:
Hej på er! vad har ni för krav på bil för att man ska kunna hänga på? något spec eller kan min lilla v40 passa in? För det hade ju kunnat varit riktigt trevligt o ta en hel helg till något sådant i sommar big_smile

Din V40 e absolut godkänd, ska jag skriva in dig på listan ? smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Topman_1 skrev:
Lite allvar nu då:P
Dekalen hur stor blev den?

Jag vet inte riktigt det e jap_power som har hand om det...Får se vad han säger när han dyker upp igen

76 Inlägg
15 januari 2008
Grym idé med en Road Trip i Skåne, kul om det kan genomföras på ett funktionellt sätt.

Jag är träffansvarig inne på BMW-klubbarna Club E36 / Club E46 och jag ska kolla med medlemmarna om de är sugna på att hänga med, isf. blir vi nog en hel del skulle jag tro. Fick tipset av "Melmac" och har nu lagt in trådar på klubbsidorna. www.clube36.se och www.clube46.se

Mvh Jimmy

Sök