exakt , ja har snackat lite me kajlie och vi hade tänkt övernatta i åhus, där är de strand o camping.. bara o slå upp tält på stranden o dra vidare dagen efter=D, åhus väldigt fint rikemans område, så bilarna står säkert
exakt , ja har snackat lite me kajlie och vi hade tänkt övernatta i åhus, där är de strand o camping.. bara o slå upp tält på stranden o dra vidare dagen efter=D, åhus väldigt fint rikemans område, så bilarna står säkert
åhus är ju perfekt..där brukar va värsta draget på sommaren med=)
Jap_Power: De jag menar oxå.. Vi kanske stannar å badar ju.. Då blir man ju lite renare iaf:P
PERFEKT.. bara o ta mä tvålen.. kan inte bli bättre... Om alla hoppar i vattnet och fiser på samma gång får vi ett jädrans bubblevad.. härligt.
Det enda "problem" jag kan se är att kunna skita när man behöver. Men man får väl passa på o knalla in på nått köpcentra eller nått annat kul när man stoppar i nån stad.
Jap_Power: De jag menar oxå.. Vi kanske stannar å badar ju.. Då blir man ju lite renare iaf:P
PERFEKT.. bara o ta mä tvålen.. kan inte bli bättre... Om alla hoppar i vattnet och fiser på samma gång får vi ett jädrans bubblevad.. härligt.
Det enda "problem" jag kan se är att kunna skita när man behöver. Men man får väl passa på o knalla in på nått köpcentra eller nått annat kul när man stoppar i nån stad.
gtäv en grop å skit i..lätt att gräva på stranden med=)
Inte så säkert på sommaren, då är ALLA sorters folk där.
Jensus skrev:
gräv en grop å skit i..lätt att gräva på stranden med=)
Hahaha, japps, tänkte inte på de.. så har man skitesällskap osse.
härligt att förslaget gick igenom:) hur mycket dekal trim fullsponsade dekalerna elelr:) fan va härligt at dem ställde upp tänkte nästan att dem ville synas d för jag tipsa om dem:D
Hej på er! vad har ni för krav på bil för att man ska kunna hänga på? något spec eller kan min lilla v40 passa in? För det hade ju kunnat varit riktigt trevligt o ta en hel helg till något sådant i sommar
Hej på er! vad har ni för krav på bil för att man ska kunna hänga på? något spec eller kan min lilla v40 passa in? För det hade ju kunnat varit riktigt trevligt o ta en hel helg till något sådant i sommar
Din V40 e absolut godkänd, ska jag skriva in dig på listan ?
Grym idé med en Road Trip i Skåne, kul om det kan genomföras på ett funktionellt sätt.
Jag är träffansvarig inne på BMW-klubbarna Club E36 / Club E46 och jag ska kolla med medlemmarna om de är sugna på att hänga med, isf. blir vi nog en hel del skulle jag tro. Fick tipset av "Melmac" och har nu lagt in trådar på klubbsidorna. www.clube36.se och www.clube46.se