Hej på er! vad har ni för krav på bil för att man ska kunna hänga på? något spec eller kan min lilla v40 passa in? För det hade ju kunnat varit riktigt trevligt o ta en hel helg till något sådant i sommar
Din V40 e absolut godkänd, ska jag skriva in dig på listan ?
Haha okej, kanon ju . jo men skriv in mig i listan så är jag med, ska kolla upp lite med dagar o så också, lär få ta semester där på fredagen men det löser sig ^^.. ska kolla upp det lite mer . //Marcus
Hej på er! vad har ni för krav på bil för att man ska kunna hänga på? något spec eller kan min lilla v40 passa in? För det hade ju kunnat varit riktigt trevligt o ta en hel helg till något sådant i sommar
Din V40 e absolut godkänd, ska jag skriva in dig på listan ?
Haha okej, kanon ju . jo men skriv in mig i listan så är jag med, ska kolla upp lite med dagar o så också, lär få ta semester där på fredagen men det löser sig ^^.. ska kolla upp det lite mer . //Marcus
Grym idé med en Road Trip i Skåne, kul om det kan genomföras på ett funktionellt sätt.
Jag är träffansvarig inne på BMW-klubbarna Club E36 / Club E46 och jag ska kolla med medlemmarna om de är sugna på att hänga med, isf. blir vi nog en hel del skulle jag tro. Fick tipset av "Melmac" och har nu lagt in trådar på klubbsidorna. www.clube36.se och www.clube46.se
Mvh Jimmy
Samma här , Evenemangs ansvarig på Honda Klubben, så ja ska kolla me dem med när allt är löst o fixat här.
Dekalerna blir utskurna så dom är INTE på en vit bagrund. vilken storlek vet jag inte än så länge..
Dekalerna blir utskurna så dom är INTE på en vit bagrund. vilken storlek vet jag inte än så länge..
Ahh, låter bra de.
På tal om att dom sponsrar med Tour dekalerna.. Hur vill dom ha gjort reklam för sig? Skickar dom med ett par med sin webadress till varje bil som ska med?
Grym idé med en Road Trip i Skåne, kul om det kan genomföras på ett funktionellt sätt.
Jag är träffansvarig inne på BMW-klubbarna Club E36 / Club E46 och jag ska kolla med medlemmarna om de är sugna på att hänga med, isf. blir vi nog en hel del skulle jag tro. Fick tipset av "Melmac" och har nu lagt in trådar på klubbsidorna. www.clube36.se och www.clube46.se
Mvh Jimmy
Samma här , Evenemangs ansvarig på Honda Klubben, så ja ska kolla me dem med när allt är löst o fixat här.
Skit bra med dekalen. Bli de bara svart eller hälften av dekalerna svarta och dom andra vita?
Kanske rösta om de?
Ingen annan klubb som e sugen? Vet att Impreza klubben alltid är sugna på träffar.. Om vi alla går in på våra "stammis forum" och tipsar når de ut till fler!!
Frågan är bara om det går att bjuda in fler vi säger att vi kommer upp mot 70 bilar hur svårt e inte det att hålla en karavan genom hela skåne utan att tappa 50 bilar på vägen ?
a det är lugnt Kajlie man ska cruisa med kärran inte stressa inte nån vråål körning för då lär vi bli av med varandra. lär se fett ut med så många bilar i karavan.. ska bli spännande detta. idag 15 januari känns som en evighet dit
Ja börjar man ta in andra "klubbar" i touren kommer nog inte hela karavanen att följas åt.. Vi som sitter här diskuterar ju fram hur det ska gå till väga.. säger vi lugn crusing så säger dom kanske full gas.