3047
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

3 722 Inlägg
16 januari 2008
Kajlie skrev:
koka skrev:
Kajlie skrev:

Jag räknar med att ca 40-50% aldri kommer att komma till start.
Därför e det skit tråkigt o sätta övre tak för dom som verkligen vill följa med kanske inte får plats.

Listan kommer nog rensas HELT ett par månader innan så vi får med dom som verkligen e intresserade.

Kanske ska ta någon slags startavgift då? smile för att verkligen veta att alla som skriver upp sig kommer. Lär ju ändå bli någon avgift för tröjerna + dekalen?

nån startavgift kommer det icke bli smile
Dekalerna har vi ju fått spons ifrån dekaltrim
sen tröjjorna får man köpa själv om man önskar det smile

Någon länk till tröjor? Mvh

440 Inlägg
16 januari 2008
vet ni om attd etta e samma datum som SDG Tiur 2008:S jag fick reda påd et nu:S och jag har anmält mig till båda .. hmmm:S mvh jim

jim ..

191 Inlägg
16 januari 2008
crx_jim skrev:
vet ni om attd etta e samma datum som SDG Tiur 2008:S jag fick reda påd et nu:S och jag har anmält mig till båda .. hmmm:S mvh jim

Tycker också att det är lite tråkigt!!

Man vill juh inte välja vilken man ska ta..

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

638 Inlägg
16 januari 2008
låter riktigt trevligt. jag är med, och om ingen redan anmält sig från hässleholm så kan jag representera big_smile mvh

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

3 722 Inlägg
17 januari 2008
Melmac skrev:
crx_jim skrev:

Svårt, men tänk att detta bara är ett en gångs tillfälle, Kanske första och sista Skåne Crazy tour. Man får tänka lite i dom banorna också smile.

22 Inlägg
17 januari 2008
någon som vet hur det blev med tröjorna? pris och när man
kan beställa dom
smile mvh

v8 ohh yeah!

VeeDub
319 Inlägg
17 januari 2008
Men hallå, vi kommer väl inte köra motorvägen? Jag röstar på kustvägen!! Motorväg är ju inte mkt o cruisa på? smile

Edit: Så passerar vi mitt "hood" Bjärred. Jag kan visa er grillen...... och macken.......?
Senast redigerat av Genuine (17 januari 2008)

Pfffft
906 Inlägg
17 januari 2008
Melmac skrev:
crx_jim skrev:

Håller med.
Man vill gärna med på båda alltså...
Men det är nu den Skånska patrioten ska träda fram wink

Umadbro?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Jo jag fick reda på för nån dag en att den krocka med SDG men datumen är tyvärr ingenting vi kommer ändra för jag vet om att det finns folk här som redan lämnat in ledighetsansökan på deras jobb.

Pfffft
906 Inlägg
17 januari 2008
Kajlie skrev:
Jo jag fick reda på för nån dag en att den krocka med SDG men datumen är tyvärr ingenting vi kommer ändra för jag vet om att det finns folk här som redan lämnat in ledighetsansökan på deras jobb.

Yey trodde jag var ensam om de
Tog en vecka, räcker eller?

Umadbro?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Man vet aldrig men det borde göra det big_smile

BMW fantast
1 172 Inlägg
17 januari 2008
Genuine skrev:
Men hallå, vi kommer väl inte köra motorvägen? Jag röstar på kustvägen!! Motorväg är ju inte mkt o cruisa på? smile

Edit: Så passerar vi mitt "hood" Bjärred. Jag kan visa er grillen...... och macken.......?

ja grillen i bjärred måste vi stanna på:P köpa världens goaste mjukglass:P haha:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
AeroMalm skrev:
Genuine skrev:

ja grillen i bjärred måste vi stanna på:P köpa världens goaste mjukglass:P haha:D

Vi ska försöka undvika motorvägar så mycket vi kan.

3 722 Inlägg
17 januari 2008
Kajlie skrev:
AeroMalm skrev:
Genuine skrev:

Lite motorväg MÅSTE vi iaf komma ut på! så att man kan rasta av bilen lite ordentligt!. Hehe smile

VeeDub
319 Inlägg
17 januari 2008
AeroMalm skrev:
Genuine skrev:

Det är ju kiosken!! big_smile Vi har en grill OCKSÅ. Tyvärr är där ont om parkeringar och är nog för nära Malmö för ett stopp. Men om vi kör kustvägen kommer vi åtminstone passera där!

Sempre Inter
537 Inlägg
17 januari 2008
Digital_Kicker skrev:
Kajlie skrev:
AeroMalm skrev:

Lite motorväg MÅSTE vi iaf komma ut på! så att man kan rasta av bilen lite ordentligt!. Hehe smile

du kanske missat allt de där me gumball 3000 grrejjen.. inget rejs.. följa följe bil..

Elvis
HPC KayTown

6 Inlägg
17 januari 2008
Självklart att man måste hänga med på den här touren. kommer bli fullt ös. sign me up

MadMicke

Volvomekaniker
299 Inlägg
17 januari 2008
jag häger också på om jag hinner få 855an klar..

Dont drive faster then your angels can fly
19 Inlägg
17 januari 2008
jag e osse på:)

Det som inte dödar stärker!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
E inte du anmäld till sdg ?

Sök