2138
Sök

Bilen stulen och smälld :(

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Upptäckte nu imorse att bilen va borta för att sedan höra av polaren att den stog 3km bort i stolpe sad fyfan va less och arg man blir!!!!!!! brytit sig in i passagerar rutan bak för att sedan smälla skiten sad ville bara skriva av mej vet inte om man ska skratta eller gråta sad

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
945 Inlägg
13 januari 2008
beklagar, inge kul alls hörru.... hoppas att du har halv försäk åtminstone big_smile

blinka blått om du vill rejsa!

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
325:an me guld fälgarna sad

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
Renaultägare
108 Inlägg
13 januari 2008
Beklagar, tråkigt med folk som bara förstör ....

Renault Mégane 1.6 16v Sedan

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
13 januari 2008
ewrs skrev:
Beklagar sad Är ju bara folk som är ute efter att förstöra.

Har du några bilder på hur bilen ser ut nu? Är det skroten som gäller eller är det värt att fixa?

Hoppas att du får ersättning.
Det kan vara ungar som inte har en anning om hur man kör, många av dom börja när dom är 14. eller vill visa sig tuff och visa kompissar att dom kan snå en bil och skita i konsekvans.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Trucker
2 710 Inlägg
13 januari 2008
E30Tompa skrev:
Upptäckte nu imorse att bilen va borta för att sedan höra av polaren att den stog 3km bort i stolpe sad fyfan va less och arg man blir!!!!!!! brytit sig in i passagerar rutan bak för att sedan smälla skiten sad ville bara skriva av mej vet inte om man ska skratta eller gråta sad

de e fan förjävlit. fick min förardörr krossad på nyårsdagen, dom hade snott 3 gamla skiver..hmm. Beklagar för din del iaf wink

Fart missbrukare

137 Inlägg
13 januari 2008
Man läser mycket om att folks bilar blir stulna eller får inbrott i dem. Är det någon som nånsin kommit på banditerna på bar gärning?

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
13 januari 2008
Usch, tråkigt sad Hoppas du får ut något på försäkringen.

1 079 Inlägg
13 januari 2008
Tråkigt att bli av med sin bil och sen smälld, nästan det värsta som kan hända en bilintresserad. Tar hellre stryk än att se bilen bli kvaddad. Hoppas det löser sig med försäkringar och ersättning och sånt.
Senast redigerat av Madhouse (13 januari 2008)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

maskinförare
125 Inlägg
13 januari 2008
jäkligt tråkigt. att de finns vissa som inye känner till ditt och mitt...

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 januari 2008
Jag bara längtar effter mitt garage...

Beklagar sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Ja fan mår illa bara ja tänker på de sad Bilen är smälld i en stolpe så huv front osv har fått sig en rejäl smäll, är som en klyka mitt i fronten, hoppas bara de går att lösa! Och motor och så inte har flyttat sig mm

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Ingen som kan kma me mer info hur saker och ting går till när man väl hitta bilen och så!? Tacksam för svar

3 235 Inlägg
13 januari 2008
Jag vet inte om polisen har gjort så mycket i ditt fall,
men dokumentera alla skador (helst bilder eller video).
Om oklarheter skulle uppstå med försäkring, eller om svinen skulle åka fast, så kan du ju orgumentera med alla bevis.

Vad jag vet gör inte polisen nånting i sådana fall...sad
Min brorsa hade inbrott flera gånger, och de lägger ner saken efter en knapp vecka...sad
Så det är väl bara att hitta svinen själv.

892 Inlägg
13 januari 2008
Fy fan vad tråkigt! Fick själv en bil stulen och det var INTE kul! Lider verkligen med dig. sad

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

430 Inlägg
13 januari 2008
Fota stället där bilen står nu, ring försäkringsbolagets journummer och fråga om du kan ta hem bilen, bogsera hem den, ta koll på Alla skador och titta om något(även en gammal tidning) är snott. Sen så väntar du till imorn och gör en anmälan till försäkringsbolaget på telefon och hoppas på det bästa.

Polisen ska du ringa nu på en gång, finns ju biltjuvar i området. ocFast polisen kanske vill kolla platsen innan du får flyta bilen iof. 11414, börja där. Och lycka till.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
13 januari 2008
surt när de händer i uppsala.. hatar när de snor andras saker.. och speciellt att folkkör sönder dem.. mad
Hoppas du får ut ersättning..
mvh kimpa

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Allt e uppring osv nu.... Bärgaren kmr närsomhelst så ja ska börja pallra mej tillbaka till bilen så sad

Sök