13 januari 2008
Trådstartare
För ett par dagar sen var jag tvungen att be en polare om starthjälp och han hade kopplat starthjälps kablarna fel och det blev lite gnistor och starthjälps kabeln brann lite. Men det fixade sig vi bytte ordnigen med kablarna och bilen startade men det som inte startade/fungerade inte var min bilstereo.
Kan gnistorna ha gjort så att stereon slutat fungera? Finns det något man kan göra åt detta?
Jag har en VW Vento.
Tack på förhand!
Senast redigerat av Stockhomie (13 januari 2008)