4071
Sök

Koppla ihop 2 stycken mds steg, hur???

152 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
#1
Hejsan ! jag behöver snabb hjälp med hur jag ska koppla ihop 2stycken slutsteg? hur gör man? smile

/Martin

16 197 Inlägg
14 januari 2008
#2
koppla ihop??   du menar docka/linka??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

152 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
#3
asså koppla ihop 2 steg med samma sterio:)

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 januari 2008
#4
markanno1 skrev:
asså koppla ihop 2 steg med samma sterio:)

altingen har du 2 utgångar bali stereon  lr så skaffar du dig en y-split

152 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
#5
christofer_k skrev:
markanno1 skrev:
asså koppla ihop 2 steg med samma sterio:)

altingen har du 2 utgångar bali stereon  lr så skaffar du dig en y-split

precis har 3 utgångar på sterion nu men de är upptagena  eftersom jag har ett 6 kanalit mds steg nu. Jag ska sätta dit ett till likadannt så då måste jag sätta på 3st y-kablar.
hoppas ni fattar ?smile

med lem
1 925 Inlägg
14 januari 2008
#6
vad fan ska du med så många kanaler till ? tongue

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

1 634 Inlägg
15 januari 2008
#7
hehe, ja inte ens med en extern ljudprocessor kan du utnyttja alla dessa kanaler. Vad använder du alla till? Du behöver nog koppla ihop några, men du måste ge lite mer info om du skall kunna få några bra svar, så vitt jag kan se iaf.

Mvh Andreas
Senast redigerat av andreas_gbg_ (15 januari 2008)

Numera Saab 9-5 Aero -00


Sök