Jerringpriset!

Albertoo
14 januari 2008 · 538 Inlägg

Zlatan e kung! rätt man vann tongue

Sir_x
14 januari 2008 · 945 Inlägg

Connidja skrev:
Bara jag som får halvångest när Zlatan ska hålla tal? Det känns som att han kan säga vad som helst smile

Och det är just därför vi älskar honom. Stort grattis till Kung Zlatan!

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
henkebenke
15 januari 2008 · 1 703 Inlägg

Connidja skrev:
Bara jag som får halvångest när Zlatan ska hålla tal? Det känns som att han kan säga vad som helst smile

Jasså? Det enda han brukar få fram är ju: Öööööh ja men asså, naaaaaah det går ju bra nu och så.

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
flash_turbo Racer
15 januari 2008 · 233 Inlägg

Husssar skrev:
DTM är för litet i sverige, tyvärr.

Stämmer... tyvär så vet inte alla vem det är och vad han har gjort... i mina ögon så hade jag hälre sätt honnom som segrare och inte slatan.. Gillar inte han av huvudtaget.. Han kan gärna stanna där nere i italien bland dom andra divorna..

Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
henkebenke
15 januari 2008 · 1 703 Inlägg

Helt otroligt att Tony Rickardsson vann Jerringpriset 2005, motorsport verkar ju tyvärr inte anses som riktig sport i sportvärlden.
Hur många sportfånar vet liksom vad DTM är, alla på galan såg ju ut som fågelungar när de presenterade Mattias.

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Niklas1987 NO
15 januari 2008 · 2 182 Inlägg

Tycker Mattias skulle vunnit, men det är ju folket som röstar, ringde in 3-4 gånger.

Kanske skulle va bra med ett motorsportpris på den galan? Så att motorsporten får lite uppmärksamhet.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Akka
15 januari 2008 · 1 174 Inlägg

Jo visst vorre det ku lom Matias skulle´fått priset men fan Zlatan var mycke mera förtjänt av det (enligt mig)

FireTraXX DFFL
15 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Det räcker inte att vara duktig när det är upp till folket.
Zlatan har mer fans än Mattias...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
firefreak Eldknast
15 januari 2008 · 915 Inlägg

När har Zlatan vunnit något ensam över världseliten?

Mattias var mer förtjänt av det tycker jag. Att vinna ROC är ingen dålig bedrift direkt.

Tiden är rolig när det går fort... :)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
15 januari 2008 · 2 973 Inlägg

Zlatan e grym, han gör saker med bollen inte många andra kan! MEN, att vinna DTM, slå värdseliten inom motorsport två år i rad på det sättet. Helt otroligt! Oavsett vilket så är 5a inte dumt i ett motor-ointresserat Sverige! smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
15 januari 2008 · 2 973 Inlägg

henkebenke skrev:
Helt otroligt att Tony Rickardsson vann Jerringpriset 2005, motorsport verkar ju tyvärr inte anses som riktig sport i sportvärlden.
Hur många sportfånar vet liksom vad DTM är, alla på galan såg ju ut som fågelungar när de presenterade Mattias.

Det är garanterat helt och hållet Robert Gustavssons förtjänst ! big_smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
acix
15 januari 2008 · 86 Inlägg

jävligt synd att divan zlatan vann och inte Ekström sad Skulle varit jäkligt bra för motor sverige!

fast måste erkänna, skulle blivt väldigt glad om Lidas vunnit också wink

Bly fot? Nej bara tung på gasen
melodic_death_metal
15 januari 2008 · 622 Inlägg

tycker att det är kul att Zlatan vann. han har vart grym denna säsong smile.

camaro67 Meister
15 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Vad har zlatan gjort i år igentligen? Förutom att vara dryg och inte spela i landslaget? Han är duktig på att spela boll men vilken idiot. Rickardsson vann väll för att de var tvungna att  ge honom de efter att han hade vunnit Vm 5 år i rad.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
John87 Stolt Volvoägare
15 januari 2008 · 4 913 Inlägg

camaro67 skrev:
Vad har zlatan gjort i år igentligen? Förutom att vara dryg och inte spela i landslaget? Han är duktig på att spela boll men vilken idiot. Rickardsson vann väll för att de var tvungna att  ge honom de efter att han hade vunnit Vm 5 år i rad.

Och att Rickardsson sagt att han skulle sluta, va ju lite sista chansen att ge gubben något pris tongue
(välförtjänt dock)

Enda Zlatan har gjort i år är i media.
Inom fotbollen har han väl inte stuckit ut direkt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Norde fotointresserad
15 januari 2008 · 2 307 Inlägg

John87 skrev:

camaro67 skrev:
Vad har zlatan gjort i år igentligen? Förutom att vara dryg och inte spela i landslaget? Han är duktig på att spela boll men vilken idiot. Rickardsson vann väll för att de var tvungna att  ge honom de efter att han hade vunnit Vm 5 år i rad.

Och att Rickardsson sagt att han skulle sluta, va ju lite sista chansen att ge gubben något pris tongue
(välförtjänt dock)

Enda Zlatan har gjort i år är i media.
Inom fotbollen har han väl inte stuckit ut direkt.

Hoppas ni driver med mig när ni säger att Zlatan inte stack ut under förra året? Han gjorde ju sitt livs säsong och visade vilken världslirare han var. Inte många svenskar som hamnat så högt i topp i världsrankingen som han har lyckats med (7e bästa lirare i världen) den senaste tiden så nog var han förtjänt av att få vinna..

Martin 9-3 Fisketokig
15 januari 2008 · 2 997 Inlägg

Kärringpriset. fyfan.

Zlatan är inte värd det. överreklamerad fjolla. hälften dansk, hälften osvensk.

Han borde väl ha råd med talpedagog.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Da_Lut
15 januari 2008 · 11 Inlägg

John87 skrev:

camaro67 skrev:
Vad har zlatan gjort i år igentligen? Förutom att vara dryg och inte spela i landslaget? Han är duktig på att spela boll men vilken idiot. Rickardsson vann väll för att de var tvungna att  ge honom de efter att han hade vunnit Vm 5 år i rad.

Och att Rickardsson sagt att han skulle sluta, va ju lite sista chansen att ge gubben något pris tongue
(välförtjänt dock)

Enda Zlatan har gjort i år är i media.
Inom fotbollen har han väl inte stuckit ut direkt.

Har du vart nedfryst eller ?

Inte stuckit ut direkt ? Nej knappt va:rolleyes:

Saab 9-5 (2006)
John87 Stolt Volvoägare
15 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Da_Lut skrev:

John87 skrev:

camaro67 skrev:
Vad har zlatan gjort i år igentligen? Förutom att vara dryg och inte spela i landslaget? Han är duktig på att spela boll men vilken idiot. Rickardsson vann väll för att de var tvungna att  ge honom de efter att han hade vunnit Vm 5 år i rad.

Och att Rickardsson sagt att han skulle sluta, va ju lite sista chansen att ge gubben något pris tongue
(välförtjänt dock)

Enda Zlatan har gjort i år är i media.
Inom fotbollen har han väl inte stuckit ut direkt.

Har du vart nedfryst eller ?

Inte stuckit ut direkt ? Nej knappt va:rolleyes:

Nja.. Tycker inte han vart så jäkla het faktiskt.
Men det kanske är jag som är ute och seglar som vanligt tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Norde fotointresserad
15 januari 2008 · 2 307 Inlägg

John87 skrev:

Da_Lut skrev:

John87 skrev:

Och att Rickardsson sagt att han skulle sluta, va ju lite sista chansen att ge gubben något pris tongue
(välförtjänt dock)

Enda Zlatan har gjort i år är i media.
Inom fotbollen har han väl inte stuckit ut direkt.

Har du vart nedfryst eller ?

Inte stuckit ut direkt ? Nej knappt va:rolleyes:

Nja.. Tycker inte han vart så jäkla het faktiskt.
Men det kanske är jag som är ute och seglar som vanligt tongue

hehe aa i det här fallet läre ja nog säga att du är d =P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang