15 januari 2008
Trådstartare
tjenare håller på och byter lampor på 740 och funderar på om det är svårt med att sätta i ledlysen i 740. vet inte om det behövs byta kontakter o skit.
annars undrar jag vad man kan ha för färg som är snygg och bra.
mvh niklas
Jag såg ljuset i tunneln men det var visst tåget