simpalainen skrev:
peugeot 306 har ja..
Just nu har jag tatt bort allt ljud i bilen.
6*9orna ska vara i bak på hatthylla och dom ska drivas med stereon för jag ska inte köra bas på 6*9.
Har du kanske något tips på vart jag ska dra kablarna utan att dom syns så bra ?

Tack för hjälpen CroZZeN
Okej, hade du några högtalare bak original? För då är de bara att ta dom högtalarkablarna

Öppna motorhuven och kolla noga om du hittar något hål i torpedväggen som du kan dra strömkabeln igenom. Sen är de som evilaudio skriver, plocka bort trösklar etc. och eventuellt "kåpan" under ratten och/eller handsfacket för att delvis komma åt strömkabeln
och kunna dra lågnivå kablarna.
Hoppas de går bra för dig

Släng gärna upp lite bilder

Ride Like You´ve Never Been Hurt